Romantične haljine koje bude zavist
„Nikica je više za onaj kreativni dio, dok sam ja usmjeren na prodaju, marketing i PR. Međusobno balansiramo. Kad Nikica ode previše u dizajnu, ja ga na neki način stopiram. Naravno, ta podjela rada nije striktna, preklapaju se naši poslovi, ali kako smo različiti, opet je netko od nas dvoje više zadužen za jedno područje“, objasnio je Vjeko.
Modni dvojac odlično je započeo novu modnu sezonu. Na Dove Fashion.hr-u predstavio je vatrenu i strastvenu kolekciju inspiriranu španjolskom koridom, u sklopu Green City Projecta zajedno s Konzumom je lansirao trendi platnenu vrećicu i ujedno predstavio ekološki osviještenu kolekciju.
Brend eNVy room na prvom mjestu
Upoznali su se u talijanskoj školi za modu i dizajn Callegari. 2003. započeli su s par projekata, a već 2004. hobi pretvaraju u posao i predstavljaju prvu samostalnu reviju. Od prvog Dove Fashion.hr-a dio su dizajnerskog tima, a usporedno su predstavljali i samostalne revije.
Vjeko i Nikica od samog početka odlučili su u prvi plan staviti svoj rad i sam brend, zbog čega modni dvojac rijetko kad možete vidjeti na eventima.
„Zbog toga većina ljudi zna za eNVy room, ali zapravo ne znaju naša imena. Nama je to drago, nismo osobe koje se vole plasirati u javnosti niti izlagati svoj život pred kamere. Ni danas se nismo potpuno opustili. To jednostavno nismo mi“, objasnili su dečki.
Romantične haljine – zaštitni znak
Karijeru su izgradili na romantičnim haljinama u čijoj izradi ne štede na najfinijim materijalima. Njihove žene se trebaju osjećati posebno, ekskluzivno i ženstveno. Cijene Basic linije kreću se od 900 do 2000 kn, dok haljine iz glavne kolekcije koštaju od 3000 do 7000 kn. Modni dvojac također izrađuje vjenčanice. Najveći kamen spoticanja u radu im predstavlja veličina hrvatskog tržišta jer usko određuje što se može prodati, a što ne, što ujedno ograničava dečke u dizajnu.
„Prvenstveno radimo večernje haljine jer smatramo da kod nas kupac nema želju kupovati casual odjeću kod dizajnera, kad može veoma dobru i jeftiniju kupiti kod velikih brendova. Primijetili smo da će žene prije odvojiti više novca za lijepu haljinu koja traje, nego za, recimo, hlače ili košulju“, objasnio je Vjeko.
Kritika je dečkima važna, no iz vlastitog iskustva naglašavaju da sve hvaljene kolekcije lošije prolaze kod kupaca, dok one manje hvaljene su redom rasprodane. Već prilikom rada na kolekciji znaju kako će biti prihvaćena od strane kupaca. Trenutno dečki rade na novim projektima koji će zasigurno oduševiti njihove obožavatelje.
„Želimo proširiti svoju modnu priču i raditi nešto novo. Poželjeli smo malo se igrati s dizajnom i na drugim poljima“, objasnili su dečki.
U galeriji pogledajte brojne druge eNVy room kreacije...