Upečatljiv, razigran, šaren, pomalo ironičan i trendi – to su sve karakteristike nakita koji stiže iz radionice Loline kućne manufakture. Ovaj popularni brend također ima svoj štand na Budi.IN Sajmu kreativnih detalja koji se održava u zagrebačkom centru Kaptol 7. i 8. prosinca.
„Upravo odbor Loline kućne manufakture čine životni i poslovni partneri Gorana Lolić (29-godišnja politologinja) i Goran Vili (35-godišnji ekonomist). Dotični dvojac već četvrtu godinu reciklira ono što je nekome otpad. Materijale pronalaze među industrijskim otpadom, na Hreliću ili u oglasniku“, objasnila je Gorana.
Ljubiteljima upečatljivog dizajna, ovaj brend je zapeo za oči zbog svog razigranog šarenila u kojem možemo naći filmske i umjetničke ikone, pop art, šaljive likove koji naš svakodnevni život čine ljepšim i vedrijim. Njihov nakit također sadržava ironičnu notu koja će nasmijati ne samo vlasnika komada nakita nego i ljude koji ga promatraju.
Gorana i Goran u svojoj izradi na prvu estetski neprivlačne i nepraktične detalje pretvaraju u zanimljive komade nakita koji upravo zbog svog neobičnog materijala plijene pozornost.
„Nije rijetkost da štekeri postaju ogrlice s porukom 'ignore on/off', 'emotions on/off', odbačene olovke prstenje, a potrgane igračke unikatni komadi nakita. Koža, aluminij, plastika, drvo, pleksiglas, epoksi smola su najčešće upotrebljavani materijali“, naglasila je Gorana.
U nastavku kroz smijeh objašnjava da je naziv brend dobio iz egoistične karakterne crte, kako bi se nešto zvalo poput nje. Asortiman Loline kućne manufakture uistinu je raznolik, a cijene se kreću od 20 do 200 kuna.