Pinko lansirao novu ekskluzivnu kampanju koja slavi ljubav

Vidi originalni članak

Poznati talijanski brend, koji svojim snažnim i odvažnim kolekcijama već desetljećima osvaja ljubiteljice mode, odlučio je za kraj godine u središte pažnje staviti ljubav jer #LOVEKILLSHATE

Otkako je prvi put oduševila zaljubljenice u modne dodatke, Pinko Love torbica iz sezone sezonu mijenjala je boje, formate, dobivala sjajne ukrase i personalizirane potpise, ali je uvijek osvajala svojim prepoznatljivim znakom – lastavica koje simboliziraju ljubav i slobodu. Za kolekciju jesen i zima 2019./2020. Pinko donosi potpuno novu dimenziju Love Bag koja priča o ljubavi koja pobjeđuje strah, stereotipe, predrasude, tabue i mržnju, koja oslobađa najprirodnije instinkte – spontanost, odvažnost i hrabrost. Pinko žena i Love Bag u svojim beskonačnim varijacijama protagonisti su video kampanje koja se sastoji od šest različitih naslova posvećenih toj buntovnoj i oslobađajućoj sili.

#LOVEKILLSHATE kampanje zapravo je zbirka ljubavi prema slobodi koju simbolizira kopča u obliku grlice. Snažan video vjerno dočarava duh nove kolekcije namijenjene modernoj, moćnoj i hrabroj ženi koja zna što želi, ne boji se voljeti i biti voljena. Ona je svestrana i raznolika baš poput Love torbice koju možete pronaći u raskošnoj paleti oblika, materijala i detalja, od bijelo izvezene, vibrantno roze, ombre ljubičaste do upečatljivo crne obogaćene zlatnim zakovicama. Svaka torba poruka je ljubavi prema životu, neovisnosti i hrabrosti.

Najnovije modele omiljenih torbica možete pronaći u Pinko Storeu u centru Zagreba u Teslinoj 13.

Modni brend osnovan u Italiji prije gotovo 40 godina, Pinko utjelovljuje originalnost, spontanost i vedrinu u svakodnevnome životu, ali i u posebnim trenucima, podcrtavajući jedinstvenost i seksepil svake žene. Uvijek elegantan i moderan, Pinko je sinonim za talijansku tradiciju i kvalitetu, što su prepoznala svjetski poznata imena kao što su Kate Bosworth, Eva Herzigova, Elle McPhearson, Naomi Campbell...

Posjeti Miss7.24sata.hr