Ovo je trenutačno najtraženija dizajnerska torba na svijetu, dostupna je već od 900 kuna

Pinterest
Vidi originalni članak
  • Posljednjih mjeseci jedna je torba uspjela zasjeniti Jacquemusova mini izdanja te se premetnuti u omiljeni 'it komad'
  • Riječ je o shopper torbi američkog brenda Telfar koja je toliko popularna da se rasproda u 15 minuta te za nju postoje duge liste čekanja
  • Najmanji od tri primjeraka stoji nešto više od 900 kuna

Postoje određeni modni komadi koji kultni status steknu čim se pojave na tržištu. Paralelno s povećanjem interesa stvara se i lista čekanja koja samo potvrđuje da se radi o predmetu žudnje brojnih ljubiteljica mode. Voditelje modne tražilice i online trgovine 'Lyst' zanimalo je koji su to artikli u posljednja tri mjeseca privukli najviše pažnje njihovih klijenata. Prvo mjesto zauzela je dizajnerska torba srednje klase, a koja bilježi povećanje interesa za 270 posto.

Riječ je o torbi američkog brenda Telfar iza kojeg stoji 35-godišnji modni dizajner Telfar Clemens. Ova modna maraka osnovana je u New Yorku 2005. godine, a njezina specijalnost je uniseks odjeća pa ne čudi da je slogan brenda "Nije samo za tebe, za sve je".

Moda Kopiramo! Modni detalj koji Francuskinje tako dobro nose za postizanje šik izgleda

Torba koja je izazvala toliki interes javnosti te je u potpunosti rasprodana sa službene stranice brenda, zapravo je tzv. shopper model koji dolazi u tri veličine: mala za koju je potrebno izdvojiti oko 900 kuna, srednja koja vrijedi oko 1.130 kuna i velika čija je cijena nešto više od 1.660 kuna. Također, trenutno su ovi modeli dostupni u čak 17 nijansi!

Ova torba pobudila je i veliki interes američke političke zvijezde Alexandrie Ocasio-Cortez koja joj je posvetila i posebnu objavu na svom službenom Instagram profilu. A spoj politike i mode u ovom slučaju ne čudi budući da je mladi dizajner afroameričkog podrijetla te se njegov brend našao u žiži 'Black Lives Matter' pokreta. Tako brojni modni stručnjaci smatraju kako smo zagrizli u novu modnu eru, a ova torba samo je simbolički primjer promjena u društvu.

Modni izlog Veliki povratak: ovaj trend udobnih i praktičnih čizama vraća se na velika vrata

Lyst navodi kako Telfar predvodi revoluciju u načinu kupovine, djelomično potaknut pandemijom i globalnim promjenama. "Postoje jasni signali da potrošači i dalje vole modu - a ne samo trenirke ili majice s kapuljačom. Kupci su spremni potrošiti na marke koje izazivaju uzbuđenje i radost bez obzira na globalnu nesigurnost", otkrivaju sa spomenute stranice.

Posjeti Miss7.24sata.hr