Ovo je trenutačno najtraženija dizajnerska torba na svijetu, dostupna je već od 900 kuna
- Posljednjih mjeseci jedna je torba uspjela zasjeniti Jacquemusova mini izdanja te se premetnuti u omiljeni 'it komad'
- Riječ je o shopper torbi američkog brenda Telfar koja je toliko popularna da se rasproda u 15 minuta te za nju postoje duge liste čekanja
- Najmanji od tri primjeraka stoji nešto više od 900 kuna
Postoje određeni modni komadi koji kultni status steknu čim se pojave na tržištu. Paralelno s povećanjem interesa stvara se i lista čekanja koja samo potvrđuje da se radi o predmetu žudnje brojnih ljubiteljica mode. Voditelje modne tražilice i online trgovine 'Lyst' zanimalo je koji su to artikli u posljednja tri mjeseca privukli najviše pažnje njihovih klijenata. Prvo mjesto zauzela je dizajnerska torba srednje klase, a koja bilježi povećanje interesa za 270 posto.
Riječ je o torbi američkog brenda Telfar iza kojeg stoji 35-godišnji modni dizajner Telfar Clemens. Ova modna maraka osnovana je u New Yorku 2005. godine, a njezina specijalnost je uniseks odjeća pa ne čudi da je slogan brenda "Nije samo za tebe, za sve je".
Torba koja je izazvala toliki interes javnosti te je u potpunosti rasprodana sa službene stranice brenda, zapravo je tzv. shopper model koji dolazi u tri veličine: mala za koju je potrebno izdvojiti oko 900 kuna, srednja koja vrijedi oko 1.130 kuna i velika čija je cijena nešto više od 1.660 kuna. Također, trenutno su ovi modeli dostupni u čak 17 nijansi!
Ova torba pobudila je i veliki interes američke političke zvijezde Alexandrie Ocasio-Cortez koja joj je posvetila i posebnu objavu na svom službenom Instagram profilu. A spoj politike i mode u ovom slučaju ne čudi budući da je mladi dizajner afroameričkog podrijetla te se njegov brend našao u žiži 'Black Lives Matter' pokreta. Tako brojni modni stručnjaci smatraju kako smo zagrizli u novu modnu eru, a ova torba samo je simbolički primjer promjena u društvu.
Lyst navodi kako Telfar predvodi revoluciju u načinu kupovine, djelomično potaknut pandemijom i globalnim promjenama. "Postoje jasni signali da potrošači i dalje vole modu - a ne samo trenirke ili majice s kapuljačom. Kupci su spremni potrošiti na marke koje izazivaju uzbuđenje i radost bez obzira na globalnu nesigurnost", otkrivaju sa spomenute stranice.