Ovaj pulover na modnu je scenu stupio prije gotovo četiri desetljeća i još se prodaje. Sad u osvježenoj verziji
- J.Crew ove jeseni vraća svoj kultni Rollneck pulover, prvi put predstavljen 1988., sada s osvježenom, opuštenijom siluetom
- Zadržao je prepoznatljive detalje poput zarolanog ovratnika i pletiva od 100 % pamuka, a novi kroj čini ga još nosivijim
- Kampanja s kreativcima poput Maggie Rogers i Molly Gordon pokazuje kako ovaj bezvremenski komad pristaje svima
- Pročitaj više: Prvi pleteni kompleti za jesen već su stigli, a ovaj iz C&A nam se najviše sviđa
Nema boljeg osjećaja od toplog pletiva koje nas prati od prvih šetnji po svježem zraku do večeri provedenih s društvom, a sada se vraća jedan pravi modni klasik koji već 37 godina na modnoj sceni. Od kada je 1988. godine kada je prvi put predstavljen javnosti, ovaj komad ima posebno mjesto u američkoj (i svjetskoj) modi, riječ je o J.Crew Rollneck puloveru.
Prvi put predstavljen 1988., ovaj pulover postao je ikonski komad brenda J.Crew i jedan od njegovih njegovih najvećih bestsellera. Ove jeseni vraća se u osvježenoj silueti, malo kraćoj, boxy i široj, te je dostupno sveukupno 27 boja, od klasične tamnoplave i smeđe do vibrantne crvene i raznih kombinacija prugica. Upravo ta kombinacija nostalgije i suvremenog kroja čini ga još poželjnijim. Za kampanju kojom obilježava povratak Rollneck modela, J.Crew je okupio raznoliku grupu kreativaca, među kojima su Maggie Rogers, Molly Gordon, Lukita Maxwell i Taylour Paige-Angulo.
Svaki od njih pokazuje kako se ovaj pulover može nositi na svoj način – preko bijele T-shirtice, uz košulju i zlatne naušnice, ili pak u slojevitim kombinacijama koje odišu retro šarmom. "Htjeli smo da sve izgleda kao The Breakfast Club – svi različiti, ali svatko sa svojim stilom“, objašnjava kreativna direktorica Olympia Gayot.
Tajna dugovječnosti Rollneck pulovera je u njegovoj jednostavnosti i svestranosti, komad je koji možeš nositi kao tinejdžerica, u odrasloj dobi, a bez problema ga možeš proslijediti i sljedećoj generaciji. Cijena ovog pulovera iznosi od 123 do 148 eura, ovisno o modelu, a svi su modeli dostupni na web trgovini brenda, koji na našu sreću, dostavlja u Hrvatsku. Ako si u potrazi za komadom u koji ćeš uložiti, ali i nositi idućih nekoliko godina (i desetljeća), nema sumnje da je je ovaj pulover jedan od najboljih izbora.