Osnivači Proenze Schouler, Jack McCollough i Lazaro Hernandez, mijenjaju tim: šuška se da idu u Loewe... Ili ipak Dior?
- Jack McCollough i Lazaro Hernandez, osnivači brenda Proenza Schouler, obznanili su da napuštaju svoje uloge kreativnih direktora
- Brend su pokrenuli 2002. s idejom stvaranja modne kuće koja će spojiti inovaciju, tehničku izvrsnost i suvremenu estetiku, a Proenza Schouler brzo se etablirala kao jedan od najuzbudljivijih brendova generacije
- Očekivano, njihov je odlazak izazvao val špekulacija o njihovim budućim planovima, a insajderi modne industrija nagađaju o mogućnosti da preuzmu ključne pozicije u prestižnim modnim kućama poput Loewea ili Diora
Njujorška modna elita ostala je zatečena objavom Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza, osnivača brenda Proenza Schouler, da napuštaju svoje uloge kreativnih direktora. Nakon dva desetljeća transformativnog rada na redefiniranju američke mode, dvojac se odlučio povući sa svojih pozicija, a njihov bi brend trebao nastaviti svoju priču pod vodstvom nove kreativne vizije. Njihov odlazak, koji na snagu stupa 31. siječnja, bit će kraj jedne ere i početak nove priče za Proenzu Schouler.
McCollough i Hernandez, nekadašnji studenti Parsons School of Design, pokrenuli su brend 2002. godine s idejom stvaranja modne kuće koja će spojiti inovaciju, tehničku izvrsnost i suvremenu estetiku. Njihova prva kolekcija, lansirana dok su još bili studenti, odmah je privukla pažnju modnih stručnjaka, uključujući i legendarnu Annu Wintour.
Proenza Schouler brzo se etablirala kao jedan od najuzbudljivijih brendova svoje generacije. Njihov dizajn, inspiriran američkom sportskom odjećom, ali prožet sofisticiranošću i umjetničkom vizijom, osvojio je globalnu publiku, a njihove su ikonske kreacije, poput torbe PS1, baršunastih haljina s tie-dye uzorkom i elegantnih krojenih komada, postale simbol suvremene mode.
Tijekom godina, McCollough i Hernandez osvojili su niz prestižnih priznanja, uključujući više nagrada CFDA (Council of Fashion Designers of America), a dvadesetu godišnjicu brenda proslavili su kolekcijom za jesen/zimu 2023., u kojoj je zaštitno lice bila Chloe Sevigny, njihova dugogodišnja muza. Spomenutu su kolekciju nazvali svojom najosobnijom do tada i posvećenom stvarnim ženama koje su ih inspirirale.
Proenza Schouler nije samo sinonim za modu, već i za cijeli jedan kulturni pokret. Brend je postao magnet za ikone stila poput Chloe Sevigny, Natashe Lyonne i Lauren Santo Domingo, a prepoznatljiva estetika privukla je umjetničke i književne krugove, uključujući autoricu Ottessu Moshfegh i umjetnicu Olympiu Scarry. Dizajneri nisu kreirali samo mnoštvo izvrsnih komada, već imidž cool djevojke - sofisticirane, ali buntovne, koja traži jedinstvene, luksuzne komade s umjetničkim dodirom.
McCollough i Hernandez ostat će dioničari i članovi uprave brenda, a izvršna direktorica Shira Suveyke Snyder već je započela potragu za njihovim nasljednikom. Očekivano, njihov je odlazak izazvao val špekulacija o njihovim budućim planovima, a insajderi modne industrija nagađaju o mogućnosti da preuzmu ključne pozicije u prestižnim modnim kućama poput Loewea ili Diora. Jesu li u pitanju samo glasine ili je netko izlajao više no što je smio, pkazat će vrijeme, no bez obzira na to kamo ih sudbina odvede, njihovo će ime ostati upisano zlatnim slovima u povijesti njujorške mode.