"Osjećala sam se kao da na modnoj pisti šećem u vreći za krumpire"
Kad sam prvi put došla u Zagreb, bila sam malo šokirana. Hrvatice puno više brinu o svom stilu i izgledu nego Slovenke. Osjećala sam se kao da sam došla na modnu pistu odjevena u vreću za krumpire - smije se zvijezda subotnjeg Budi.IN-a, Urška Sršen (26), direktorica u tvrtki Bellabeat i nesuđena kiparica.
- Slovenci su puno opušteniji, sportskiji i pomalo lijeni što se tiče odjeće i sređivanja. Finci su još gori, živjela sam tamo dvije godine, prije što sam se doselila u Zagreb. Tamo je najbitnije da ti nije hladno. Nije toliko važno kako izgledaš - kaže Urška te dodaje kako najviše voli kupovati cipele i modne dodatke. Najviše voli tunike i udobne pulovere jer preferira praktičnost. Osim sjajnog stila, Urška je i uspješna poslovna žena pa se našla i listi Forbesovih najutjecajnijih osoba u tehnološkoj industriji sa svojim proizvodom Bellabeata, startupom zaslužnim za prvi masovno popularni tracker za žene Leaf i sustav Bellabeat uređaja za praćenje trudnoće.
Što nam je još ispričala ova uspješna mlada poslovna žena, otkrijte u novom Budi.IN-u u subotu 20. veljače.
Kako je prošlo snimanje naslovnice pogledajte u videu...