Nova Answear kampanja potiče te da pomičeš granice i prekršiš modna pravila, jer zašto ne?
U izazovnim vremenima važno je pronaći nešto što nas zaista veseli i potiče na nova iskustva. U svom duhovitom, osebujnom i pomalo neobičnom spotu Answear vas potiče na istraživanje sebe i svijeta, kao i na udaljavanje od modnih i životnih pritisaka i konvencija.
Slijedite li trendove ili vlastita pravila?
Na prvi pogled najnoviji je spot online trgovine Answear prepun najpopularnijih ovogodišnjih trendova. Metalne tkanine svjetlucaju na južnoafričkom suncu, a cipele s visokom platformom tapkaju u ritmu pjesme Kida Cudija ispunjene optimističnom energijom. Raznolikost i stilizacije koje mijenjaju perspektivu ne predstavljaju samo sezonske hitove, već i razlog za raspravu o trendovima, vlastitom stilu i o tome kako biti svoj.
„Prije smo se brinuli o tome što smijemo, a što ne smijemo. Danas vas potičemo na eksperimentiranje, istraživanje i isprobavanje različitih stilova ovisno o vašem raspoloženju i očekivanjima ili prigodi. Zabava i distanca važni su i u modi i u životu. Malo nekonvencionalnog pristupa neće nam naškoditi.” – kaže Łukasz Witek, glavni stilist online trgovine Answear.
Bez klišeja i pritiska
Ne moramo biti ograničeni konvencijama. Što ako prekršite neka pravila i odvažite se obući bijelu trenirku umjesto vjenčanice? Ili otmjeno odijelo za odlazak u ribolov? Takvi se prizori pojavljuju u novom spotu online trgovine Answear. Ovaj nam spot govori ponešto o ulozi pravila i formalnosti u odijevanju, no naglasak je na prilagodbi društvenim očekivanjima. Očite situacije zahtijevaju neočit pristup te ih je potrebno preobraziti u vlastitom stilu. Answear nas potiče da to činimo obzirno i s poštovanjem prema različitostima koje prevladavaju u trendovima i među ljudima. Postoje ljudi koji se žele potpuno usprotiviti konvencijama, kao i oni koji ne žele nužno prijeći granicu, već je samo vješto pomaknuti.
Pametan buntovnik s distancom
Junaci spota online trgovine Answear vjenčaju se na svoj način, u šljokicama organiziraju spoj na SUP-u i s osmijehom na licu trče među guskama iako nose elegantnu odjeću. Oni su dokaz da ne morate potpuno promijeniti sebe i svoju okolinu kako biste bili u trendu. Ništa ne treba preozbiljno shvaćati – odjeću, život ni sebe.
„Svatko od nas živi na svoj način. Svakoga nadahnjuje nešto drugo, a životno nadahnuće može se pronaći bilo gdje. Mi u Answearu ništa vam ne namećemo. Prikazujemo različita stajališta i mogućnosti i potičemo vas na to da sebe i svijet sagledate iz ponešto drukčije perspektive.” – dodaje Sandra Gašparić, country managerica za Answear u Hrvatskoj i Sloveniji.
O internetskoj trgovini Answear:
Answear je „lifespiration“ online trgovina koja nudi odabrane proizvode i ograničene kolekcije preko 500 svjetskih robnih marki. Među više od 200.000 proizvoda možete pronaći sve najprepoznatljivije vrhunske robne marke (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Karl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), poznate sportske robne marke i robne marke specijalizirane za boravak u prirodi (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa) i legendarne robne marke specijalizirane za proizvode od trapera (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi's , Lee, Wrangler), kao i otkriti nove dizajnerske robne marke koje u posljednje vrijeme postaju sve popularnije, kao što su Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv i Hoff. Answear je osnovan 2011., a zahvaljujući svom dinamičnom širenju trenutačno posluje na čak 11 europskih tržišta, svoje usluge pruža više od 1,6 milijuna kupaca i postaje sve popularnijim zbog brze dostave i jednostavnosti kupovine. Od 2021. online trgovina je uvrštena na varšavsku burzu.