Na zahtjev kupaca, H&M mijenja svoje veličine - što to znači za nas?
Kada govorimo o veličinama i mjerama, naš omiljeni high-street brend znao je doživjeti kritiku ili osvrt kupaca na njihove "smiješne veličine" koji bi postao viralan na društvenim mrežama. Jedna od posljednjih koje se sjećamo je Amerikanka Lowri Byrne koja je na službenoj stranici H&M-a podijelila svoju borbu s njihovim veličinama. Djevojka koja inače nosi veličinu 40, u H&M-u nije stala ni u haljinu broja 44. Hmmm, iznimka ili?
Druga je pak djevojka podijelila usporedbu H&M-ovog para traperica broja 44 s istom veličinom u Primarku - i recimo samo da fotografije govore dovoljno.
Okej, da raščistimo jednu stvar. Postoji relativno opravdani razlog zašto H&M ima nešto neobičnije veličine. Naime, postoje američki, britanski i europski standardi u veličinama - i na našu žalost, svi su različiti! Svaka veličina (34,36,38,...) proizlazi iz mjera u centimetrima, a problem nastaje upravo kada H&M konvertira svoje veličine iz europskih u britanske (i obrnuto!), jer se veličine mogu podudarati u brojevima, ali ne i u centimetrima - zbog čega ti tvoje 38 traperice europskih standarda, konvertirane u britanski 38 nikako ne odgovaraju. Naprosto, odjeća više nije jednaka obujmom u centimetrima.
Ono najbolje tek slijedi! H&M je oduševio sve svoje fanove i obožavateljice kada je prije nekoliko dana njihov službeni glasnogovornik otkrio za britanski Huffington Post kako će (napokon) poslušati svoje vjerne kupce te unificirati svoje veličine. Navodno, već su u procesu mijenjanja standarda svojih veličina. Znači li to da ćemo uskoro bez straha i promašaja moći online shoppingirati na H&M-u?! O, daaaa!
"Pratili smo feedback svojih vjernih kupaca i krenuli smo velikim koracima ka promjenama u našem mjernom sustavu ženskih kolekcija, koje će od sada sve biti rađene prema britanskim veličinama. Nove veličine već su krenule u našim trgovinama, a uskoro će se tranzicija prebaciti i u online shopovima. Želimo da ovaj prijelaz bude što lakši za naše kupce prema tome savjetujemo svim H&M-ovim obožavateljicama da uživo isprobaju nove veličine za buduće reference."
Znaš li koliko je ovo zapravo važno za nas kao kupce? To znači da nas brendovi slušaju. Stvarno nas slušaju! Svaki sljedeći put kad ostaviš kritiku ili pohvalu svom omiljenom brendu, bilo njihovoj službi za korisnike ili na društvenim mrežama, znaj da bi upravo ona mogla biti okidač za promjene. Lijepo je znati na brendovi brinu za mišljenje svojih klijenata i aplaudiramo H&M-u na pokazanom interesu i ljubavi prema svojim kupcima!