Moschino se još jednom inspirirao u pekari: nakon baguettea i kroasana, evo i torbice u obliku žemlje
- Moschino već godinama uspješno spaja humor, kreativnost i eleganciju te ostaje ne samo prepoznatljiv, već i inspirativan u svijetu mode koji neprestano traži nešto novo
- Njihova sposobnost spajanja visoke mode s duhovitim i potpuno neočekivanim konceptima čini ih jedinstvenima na globalnoj modnoj sceni, a posljednjih su se godina posebno istaknuli neobičnim torbicama
- Njihov posljednji iskorak u ovom smjeru je torbica Rosetta za koju su inspiraciju pronašli u pkeari, u obliku peciva, točnije žemlje
U svijetu mode, koji iz dana u dan postaje sve dinamičniji i kompetitivniji, koliko god nam se ponekad činilo da je to nemoguće, nije nimalo lako privući pažnju i ostati dosljedno inovativan, no Moschino, obožavani talijanski brend poznat upravo po odvažnom dizajnu i nekonvencionalnim idejama, već godinama uspješno ostaje u žiži interesa. Njihova sposobnost spajanja visoke mode s duhovitim i najčešće potpuno neočekivanim konceptima čini ih jedinstvenima na globalnoj modnoj sceni, a posljednjih su se godina posebno istaknuli neobičnim torbicama.
Njihov posljednji iskorak u ovom smjeru je torbica Rosetta u obliku peciva, točnije žemlje. S mekom teksturom koja podsjeća na svježe pečeno pecivo i detaljima koji gotovo pa mame na zagriz, ova torbica nije samo neobičan modni dodatak, već pravi statement komad, a iako na prvu djeluje kao šaljiv modni komad, u srcu ovog dizajna leži suptilna poruka o reinterpretaciji svakodnevnih predmeta i njihovom uklapanju u visoku modu.
Podsjetimo, ovo nije prvi put da je Moschino inspiraciju pronašao među pekarskim proizvodima, a vjerujemo da je mnogo modnih entuzijasta koji se još uvijek, baš poput nas, dobro sjećaju modela u obliku baguettea i kroasana koje su u neviđenoj mjeri zaintrigirale javnost. Spomenuti modeli savršeno su ilustrirali filozofiju brenda - da moda ne mora biti ozbiljna da bi bila značajna. Naprotiv, humor i ironija često su najbolji način da se istaknete u moru sličnosti.
Za razliku od baguettea i kroasana koje pronalazimo u svakoj pekari i koje si svatko može priuštiti, oni s Moschinovim potpisom mnogima su ostali nedosanjani san, budući da im je cijena, kada su prije četiri godine predstavljeni, iznosila više od 5000 tadašnjih i nikada prežaljenih kuna, a ni žemljica nije puno jeftinija. Originalna joj je cijena iznosila 695 eura, a trenutačno je možemo uloviti po 30% nižoj cijeni od 486,5 eura.
Iskreno, da već mislimo dati 500 eura za torbicu, radije bismo da to bude neka u koju će stati malo više stvari od eventualno paketića maramica i pokoje kovanice eura, no moramo priznati da izgleda genijalno i da instantno svaku odjevnu kombinaciju čini maksimalno zanimljivom. A možda može poslužiti i kao odlično sredstvo u borbi protiv viška kilograma: kupimo je i možemo biti sigurni da nam neće ostati dovoljno novaca da na dnevnoj bazi posjećujemo pekare!