Robert Sever, omiljeni dizajner vječnih romantičarki i ljubiteljica urbanog chica, nakon što je samostalnom revijom pod pokroviteljstvom Samsunga na BIPA FASHION.HR-u pokazao bogatu kolekciju pod imenom Martina, predstavlja novu kampanju s pet različitih žena koje su svojom pojavom sve ono što brend Robert Sever znači – chic, spontane, opuštene, bezvremenske ljepotice.
Novom kampanjom koja je snimljena u prostorima Galerije Kranjčar, Robert Sever htio je pokazati kako je njegov brend jednostavan, a opet poseban baš kao i njegovih pet muza. Iva Marušić, koja je snimila već 15 kampanja za RS brand, njezina majka Nina Marušić, model Laura Bračun, producentica i art managerica Kristina Bangoura te Martina Alaniz, asistentica kostimografije, koja je i bila najveća inspiracija za nedavno prikazanu kolekciju koja nosi njezino ime, glavne su protagonistice nove RS kampanje.
"Cijela priča oko kampanje počela se događati kao vizija još za vrijeme stvaranja same kolekcije. Željeli smo da žene budu pravi odraz onoga što kao brand stvaramo, da imaju svoju posebnu energiju, stil, neki svoj individualan duh", kazao je poznati dizajner kojeg njegove prijateljice i suradnice inspiriraju iz dana u dan. "Njihov duh, energija, ljepota, inteligencija, smisao za stil i pristup estetici je nešto što nas inspirira u odnosima koje imamo s ovim divnim ženama. Velika nam je čast i radost da su se neke i po prvi put odlučile stati ispred objektiva samo za nas", dodaje Sever.
Fotografije potpisuje poznati modni fotograf Marko Grubišić dok je make up Saše Jokovića savršeno zaokružio cijelu priču o prirodnoj i jednostavnoj ljepoti. Baš takve, prirodne, bile su i Severove muze na snimanju. Modeli su fotografirani bez pretjeranog poziranja, a neke od njih su, u skladu s vlastitim željama, odabrale omiljene komade za snimanje. Pored ručno pletenih vunenih vesti, nezaobilaznih parki, bomberica, košulja s volanima, hlača i haljina, Severova nova kolekcija vrlo je moderna i nosiva s naglaskom na svakodnevnu odjeću i udobnost. Martina sadrži više od 60 odjevnih kombinacija i nudi odgovor na pitanje što je potrebno kako bi se svaka žena, neovisno o dobi ili konstituciji, izgledala dobro i osjećala se nesputano. Inspiraciju za ovu kolekciju dizajner je dijelom pronašao u glazbenim stilovima grunge, rock te u raskošnom razdoblju baroka. Moda 70-ih i estetika francuskog Voguea prevedeni su na suvremeni nosivi jezik s prepoznatljivim chic potpisom koji je vidljiv i u novoj kampanji.