Martensice sada se nose kao... jakna! 2 ekskluzivna modela kreću u prodaju, a pogledi su zagarantirani
- Dr. Martens je u suradnji s avangardnim dizajnerom Junyom Watanabeom predstavio neobičnu modnu inovaciju - kožnu jaknu u čije je rukave integrirao autentične čizme, spajajući punk estetiku s konceptualnom modom
- Jakna, koja izgleda kao nosiva umjetnost, dostupna je u samo jednoj trgovini u svijetu, u ograničenom broju primjeraka i po ekskluzivnoj cijeni
- Uz ovaj statement komad, kolekcija uključuje i nešto pitomije čizme s metalnim detaljima, potvrđujući da moda ne poznaje granice kada je riječ o kreativnosti i izražavanju osobnosti
Kada pomislimo na Dr. Martens, prva asocijacija su nam bezvremenske i robusne čizme koje su desetljećima bile simbol bunta, supkulture i glazbenih pokreta. No, slavni britanski brend odlučio je otići korak dalje, i to u smjeru koji apsolutno nitko nije očekivao. U suradnji s jednim od najprovokativnijih dizajnera današnjice, Junyom Watanabeom, Dr. Martens je svoje kultne čizme doslovno pretvorio, ili bolje rečeno integrirao u odjevni predmet, a rezultat je kožna jakna koja pomiče granice nosivosti i definira pojam modnog statementa.
Junya Watanabe, japanski dizajner i štićenik legendarne Rei Kawakubo (Comme des Garçons), poznat je po avangardnoj estetici i dekonstrukciji klasičnih odjevnih predmeta. Njegov rad često se opisuje kao 'polunosivi eksperiment', što ga je i učinilo savršenim partnerom za suradnju s brendom koji se ne boji provokacije. Štoviše, upravo je ta reputacija privukla Dr. Martens da se upusti u jednu od svojih najluđih suradnji do sada.
Ovo udruživanje snaga nije samo modni hir, već testament Watanabeovoj genijalnosti i hrabrosti Dr. Martensa da svoj kultni proizvod vidi u jednom potpuno novom svjetlu, a rezultat je kreacija koja spaja sirovu energiju punka s konceptualnom umjetnošću visoke mode, namijenjena onima koji odjeću ne doživljavaju samo kao potrebu, već kao platno za izražavanje osobnosti.
Središnji dio ove nevjerojatne suradnje su dvije unikatne bajkerske jakne. Na prvi pogled, tijelo jakne djeluje relativno standardno i čini ga klasičan asimetrični kroj od crne kože. No, prava magija događa se na rukavima pa je tako umjesto klasičnih kožnih rukava, Watanabe na jaknu pripojio dvije autentične Dr. Martens čizme koje služe kao improvizirani rukavi, odnosno oklop za ramena.
Ovo neobično dizajnersko rješenje stvara moćnu i gotovo nadrealnu siluetu, gdje prepoznatljivi žuti šavovi i robusni potplati čizama postaju dominantan vizualni element. Da bismo shvatili koliko je Watanabeov pristup ekstreman, dovoljno je spomenuti da ove jakne s čizmama čak nisu bile najluđi komadi na njegovoj reviji za nadolazeću jesen i zimu, a na kojoj su se mogle vidjeti i jakne iz kojih su virile goleme kožne kocke ili pak one s desecima šiljaka koji su stršali s prednje strane.
Kao što se i očekuje od ovako avangardnog komada, jakne će biti iznimno limitirane. U prodaju kreću sutra, 9. kolovoza, i to u samo jednoj trgovini na svijetu - Dr. Martens SHOWROOM TYO u tokijskoj četvrti Shibuya. U ponudi će se naći dva dizajna, i to isključivo u veličini M, što dodatno naglašava njihov status kolekcionarskog predmeta, a cijena će im, potpuno očekivano, biti paprena, i iznosi gotovo 2000 eura.
Za one kojima je jakna ipak previše ekstreman pothvat, suradnja nudi i nešto 'pitomiju' opciju. Naime, istog dana u prodaju stižu i čizme - legendarni model 1490, koje su ukrašene nizom srebrnih zakovica i šiljaka. Iako su u usporedbi s jaknom suptilnije, i dalje nose snažnu punk poruku i odaju počast supkulturnim korijenima brenda. Ova suradnja još jednom dokazuje da su granice u modi tu samo da bi se rušile, a Dr. Martens i Junya Watanabe su to učinili na najgenijalniji mogući način.