Marko Tolja uplovio je u modne vode napravivši brend odjeće za male 'frajere' i 'frajerice'. Slatko i duhovito!
- Riječki glazbenik Marko Tolja iznenadio je obožavatelje lansiranjem brenda dječje odjeće Anima Mia Design, koji je osmislio u suradnji sa suprugom Anom, inspiriran njihovim sinovima
- Prvi modeli su oversized majice s duhovitim natpisima, a cijela proizvodnja odvija se u Hrvatskoj, što projektu daje dodatnu vrijednost
- Uz to što otkriva novu stranu svoje kreativnosti, Tolja ovim projektom spaja ljubav prema obitelji, dizajnu i podršci domaćoj proizvodnji
Popularni riječki pjevač Marko Tolja, poznat po svom jedinstvenom glasu i swing melodijama, iznenadio je svoje pratitelje objavom koja otkriva njegov novi, neočekivani talent. Ovih dana, glazbu je zamijenio modnim dizajnom, i to u sklopu novog dirljivog obiteljskog projekta.
Na svom Instagram profilu, podijelio je seriju fotografija kojima je najavio pokretanje vlastitog brenda odjeće za djecu, nazvanog ANIMA MIA DESIGN. Kako je otkrio, inspiraciju za ovaj pothvat pronašao je u svojim klincima, a projekt je razvio zajedno sa suprugom Anom. “Ja sam cijeli život nešto 'šarao', crtao i dizajnirao… a moja supruga je cijelu mladost provela u modnom svijetu. I onda su došli naši klinci i inspirirali nas”, poručio je.
Brend u osvajanje srca kreće s oversized majicama za 'cool mališane', koje krase simpatični, ručno crtani natpisi poput 'Led, led, led idemo na sladoled!', 'Slatka kao lubenica' i 'Ljuta kao papričica', a posebno je istaknuo da je cjelokupna proizvodnja smještena u Hrvatskoj.
Iako je Markova karijera ispunjena glazbenim uspjesima, uključujući nagrade Porin i brojne hitove poput nedavnog singla 'Through The Dark', ovaj izlet u poduzetničke vode pokazuje njegovu svestranost i kreativnost i izvan pozornice. Pjevač, koji je na sceni prisutan gotovo dva desetljeća, sada publici predstavlja svoju intimniju, obiteljsku stranu, a prve fotografije prikazuju njega kako na tabletu crta dizajne te njegove sinove kao glavne modele, što cijeloj priči daje poseban šarm.
Prve reakcije i više su nego pozitivne. Objava je u kratkom roku prikupila brojne komentare podrške, a mnoo je bilo i onih koji su izrazili oduševljenje jednostavnim, ali razigranim dizajnom. Naravno da se već našlo i onih koji su majice poželjeli i u odraslim veličinama, što samo pokazuje da je ideja naišla na plodno tlo. Čini se da je obitelj Tolja ovim projektom pogodila u sridu, spojivši kreativnost, dragocjeno druženje s obitelji i podršku domaćoj proizvodnji, a sudeći po prvim reakcijama, ANIMA MIA DESIGN ima itekako svijetlu budućnost.