Mala oaza za ljubitelje hrvatskog dizajna
„Dugo sam razmišljala o nečemu sličnom, no nisam bila sigurna za kakav se točno koncept odlučiti. Htjela sam imati svoj dućančić, koji bi bilo ležeran i opušten, ništa pretenciozno. Detaljniji koncept se razvio putem, krenuo je od mene i onog što ja radim, preko mojih prijatelja te se proširio na mlađe i starije kreativce koji izrađuju zanimljive stvari“, objasnila je Igrajna početke Iggy concept storea, koji je svoja vrata otvorio krajem studenog 2012. godine.
Hrvatski dizajn po prihvatljivim cijenama
Otvaranje dućana neobičnog koncepta u jeku krize mnoge bi obeshrabrila, no Igrajna ističe kako strah pred otvaranje nije proizašao zbog trenutne ekonomske situacije u Hrvatskoj.
„Mislim da bi me bilo strah kao i da nije kriza jer mi je sve to bilo novo. Nisam se prije susrela s vođenjem takvog posla. I dalje tvrdim da i da je i da nije kriza, uvijek ima prostora za nove i zanimljive stvari i mjesta. To se vidi u trenutnoj ponudi u Zagrebu, sve je više mjesta koja su po svom konceptu drukčija, poput manjih restorana i kafića. Kriza je, osjeti se i vidim i po kupcima da bi svi puno više trošili, no vjerujem da dobra ideja uvijek prođe“, ističe Igrajna.
Moda joj nije strana. Od malih nogu se, kako ističe, valjala u materijalima kod svojih roditelja koji su osnovali hrvatsku modnu kuću WGW. Igrajna je neko vrijeme radila s njima pomagajući pri stvaranju ženskih kolekcija za ovaj brend, no kako je on prvenstveno sportskog causal stila, u radu nije imala puno slobode. Uz otvaranje trgovine Iggy, pokrenula je stoga i vlastiti brend istog naziva koji se nametnuo kao najpopularniji u dućanu.
„Nisam očekivala da će biti toliko popularan, više sam započela iz svog gušta. No, u međuvremenu se, posebno na proljeće, upravo Iggy pokazao kao vodeći brend koji se najbolje prodaje. Bili smo svi zatečeni, čak ni ne stignemo proizvoditi toliko kolika je potražnja. To je pokazatelj da se trebamo razvijati dalje i da to ima potencijala“, pojašnjava Igrajna.
Većina izloženog je na prodaju
Njen popularni brend čini dio raznolike i velike ponude Iggy concept storea. Soel by Sonja Lamut, Buried Clothes, Buba with love, WGW i Chicks on chic čine ponudu odjeće, dok s druge strane imamo veliki broj modnih dodataka, poput torbi, sunčanih naočala i nakita, ali i one za dom.
„Kod nas kupci nisu navikli na koncept trgovine u kojoj je skoro sve viđeno na prodaji. Tako kod nas se osim klasičnih stvari, poput odjeće i modnih dodataka, mogu kupiti izložene slike, okviri, stolci, lampe i slično. Zapravo, većina asortimana je na prodaju“,objašnjava Igrajna.
Prilikom odabira asortimana važno joj je da je cjenovno prihvatljiv jer se skuplji komadi nisu pokazali zanimljivi Iggy klijenteli. Također pazi da si pojedini brendovi nisu konkurencija te da se stilski ne poklapaju. Ako u užem izboru ima dva brenda, od kojeg jedan već negdje prodaje, a drugi se tek probija, Igrajna će pružiti priliku onom manje poznatom.
Mjesto za uživanje i odmor
Jedna od vodećih karakteristika Iggy dućana je i raspon cijena koji je uistinu prihvatljiv. Igrajna naglašava kako su u ponudi imali neke skuplje komade, no nisu se pokazali toliki isplativim.
Osim prihvatljivih cijena, Iggy karakterizira asortiman koji nudi samo 'Made in Croatia'. Od odjeće, preko modnih dodataka, do detalja za dom, Igrajna bira mlade i one nešto starije hrvatske kreativce. Smatra da kod nas postoji veliki broj kreativni ljudi te da nema potrebe uvoziti stvari iz vana.
„Mnogi ljudi su mi rekli da dolaze kod nas kako bi se opustili i odmorili. Vjerujem da se kupcima upravo sviđa taj naš opušteni pristup, nije ih strah ući u trgovinu, ne osjećaju se neugodno. I, naravno, tu su i prihvatljive cijene. Ljudi se često vraćaju, tako da već imamo i vjernu klijentelu“, ističe vlasnica.
U galeriji detaljnije pogledajte malu oazu hrvatskog dizajna...