Lepršava, a elegantna, fancy, a ležerna... Ova H&M haljina kao da je izašla iz serije 'Bijeli lotos'
- Kad pronađemo neki povoljan komad koji nas odmah obori s nogu, poput ove haljine iz H&M-a, moramo to podijeliti s tobom
- A ako si fan serije 'Bijeli lotos', možda si pomislila da bi se ova haljina savršeno uklopila u okruženje luksuznog tajlandskog resorta
Pa, tko nije gledao 'Bijeli lotos'? Riječ je o američkoj dramskoj seriji koju je kreirao Mike White i koja je prvi put emitirana na HBO-u 2021. godine. Svaka sezona odvija se u drugom luksuznom odmaralištu izmišljenog lanca hotela 'The White Lotus'. U njoj su bogati gosti, hotelsko osoblje i društvene napetosti koje se razvijaju među njima. Unatoč idiličnom okruženju, serija se bavi temama poput klasnih razlika, moći, privilegija, osobnih kriza i moralnih dvostrukih standarda. Prilično uzbudljivo! U tom luksuznom okruženju definitivno vidimo i ovu ljetnu haljinu iz H&M-a!
Ova haljina iz H&M-a kao da je došla iz serije 'Bijeli lotos'
Ova ljetna haljina s printom tropske palme iz H&M-a jako podsjeća na posljednju, treću sezonu serije 'Bijeli lotos' čija se radnja odvijala u tropskoj klimi Tajlanda jer bilježi upravo onaj štih i estetiku koja vizualno karakterizira seriju: zeleni print palme na bijeloj pozadini odmah asocira na sliku luksuznog ljetovališta u egzotičnom okruženju-
Sa dugim, lepršavim krojem i tankim naramenicama, haljina djeluje opušteno i otmjeno u isto vrijeme. U skladu je sa stilom bogatih gostiju serije, koji tijekom dana šetaju uz bazen ili plažu u dizajnerskoj odjeći. Cijena haljine je 34,99 eura.
Postoji još jedan model istog kroja, ali s crno bijelim (bež) uzorkom, koji je također vrlo elegantan i savršen za ljetne večeri (cijena je također 34,99 eura).
Kako nositi ovu H&M-ovu haljinu u ljeto 2025. godine
Kao upečatljivu ljetnu haljinu za 2025., ovaj trend možemo sjajno kombinirati uz vrlo jednostavne komade i one od prirodnih materijala poput rafije ili sa zlatnim elementima. To nadopunjuje ljetni štih, ali i dodaje elegantan dašak luksuza.