Modni dvojac ELFS, iza kojeg stoje dizajneri Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica, po prvi put su u srijedu 15. listopada, predstavili kolekciju na pistama Perwoll Fashion.hr-a. Veliki broj posjetitelja pohrlio je na Zagrebački Velesajam kako bi vidjeli koji show su dizajneri pripremili ovaj put.
Ivan i Aleksandar predstavili su jesensko-zimsku kolekciju koja sadrži 45 ženskih total lookova i 7 muških. Kako su sami objasnili, prvi dio kolekcije osvrće se na konzumeristički duh današnjice i činjenicu koliko brzo se širi i konzumira moda.
Vjerojatno vođeni tom idejom, dizajneri su u prvom dijelu prikazali prije svega nosive komade koji funkcioniraju u svakoj dnevnoj prigodi – traperice, T-shirt majice s upečatljivim i na mjestima ironičnim printevima, girly suknje, crop topove, kapute i jakne.
Upravo u tom dijelu kolekcije vidljiva je cjelokupna ponuda i vješto i uspješno širenje brenda na modne dodatke. Ruksaci, torbice, kišobrani i kapice zadovoljit će sve njihove obožavatelje koji možda nemaju dovoljno novaca za konkretni odjevni komad, ali žele imati nešto s natpisom ELFS.
Drugi dio kolekcije nudi večernje kombinacije u kojima dominira njihova prepoznatljiva uska i kratka haljina koju svake sezone iznova viđamo na modnoj pisti.
Možda za nas monoton dio koji je viđen u svim varijacijama, no ostaje činjenica da je to jedan od najprodavanijih komada ovog modnog dvojca – stoga i ne čudi što se zbog prodaje, nauštrb kreativnih noviteta koji će možda zadovoljiti uži krug ljudi, ELFSi okreću ovom hit modelu za šire mase.
U novoj kolekciji Ivan i Aleksandar su iznenadili koloritom koji je, za njihove pojmove, poprilično smiren i neupadljiv. I ovaj put su izrađivali vlastite printeve kod kojih nalazimo srne, leptire, krune, lišće, ali i varijaciju čipke.
Upravo taj print je simpatično osvježenje koji pogađa želje i potrebe mlađih cura. Još su razigrane i opuštene, no ipak žele dozu ženstvenosti i elegancije – nisu spremne za pravu čipku, ali razigran print na tu temu, dobrodošla je zamjena.
Za one malo zahtjevnije u publici, ELFSi su predstavili par novih krojeva i zanimljivih komada koje do sad nismo vidjeli u njihovim kolekcijama. Kroz njih se proteže dašak elegancije i luksuza, skrivenog seksipila i urbanog štiha – dobrodošlo osvježenje koje smo dugo čekali!
Brend ELFS se iz sezone u sezonu razvija sve više u skuplji high street brend koji spaja prije svega nosivost i funkcionalnost, ali zadovoljava i onu potrebu da se okitimo prepoznatljivim imenom.
Prvo su pretvorili svoje ime u must have brend kojeg ciljani dio hrvatske populacije želi pod svaku cijenu imati u svom ormaru. Tu želju su odlučili zadovoljiti proširenjem svoje ponude – casual kreacije za svaki dan, modni dodaci namijenjeni ženama, ali i tinejdžerima, i na koncu, zadnji novitet, parfem. Upravo to proširenje ponude otvorilo im je vrata high streeta, kod kojeg možda ne vlada ekskluzivnost, ali caruje prodaja.
Video prilog revije i razgovor s ELFSima i Majom Šuput, pogledajte ovdje.
Tko je sve gledao revije iz prvog reda, doznajte ovdje.
U galeriji detaljnije pogledajte cijelu kolekciju...