Kečap moda ili kolekcija puna rajčica. Kate Spade i Heinz zajedno su stvorili Tomato Girl
- Heinz i Kate Spade New York predstavili su limitiranu kolekciju koja će oduševiti ne samo svakog zaljubljenika u kečap, već i sve one koji obožavaju pomaknuti dizajn
- Kolekcija je jednako neodoljiva kao i mnogi drugi komadi koje je inspirirala ljubav prema ukusnim zalogajima, a čine ju velike torbe, malene torbice, majice, obuća, privjesci za ključeve, futrole za mobitele i razni drugi dodaci
- U prodaju stiže 8. srpnja i iskreno se nadamo da ćemo uspjeti uloviti bar koji komad
Kako to izgleda kada dva titana iz potpuno različitih industrija odluče udružiti snage, dobili smo priliku vidjeti na primjeru jedne od neobičnijih i genijalnijih modnih kolekcija: Heinz i Kate Spade New York predstavili su limitiranu kolekciju koja će oduševiti ne samo svakog zaljubljenika u kečap, već i sve one koji obožavaju pomaknuti dizajn.
Iako bi se nekome ova suradnja mogla činiti neočekivanom, Kate Spade je dobro poznata po svojim neobičnim komadima koji crpe inspiraciju iz svakodnevnih predmeta, pop kulture, flore i faune, pa udruživanje s najpopularnijim svjetskim brendom kečapa u tom kontekstu i nije toliko neobično.
Komadi iz ove kolekcije jednako su neodoljivi kao i mnogi drugi koje je inspirirala ljubav prema ukusnim zalogajima, poput pernate jakne s printom tjestenine dizajnerice Rachel Antonoff, Moschinove kolekcije inspirirane McDonald’som ili Delvauxovih torbica koje su poprimile oblik hamburgera i krumpirića, i najbolji su dokaz koliko smo gladni ovakvih komada. Čak je i Heinzov rival Hunt's prošlog ljeta izbacio ekskluzivnu kolekciju nastalu u suradnji s brendom Lisa Says Gah, inspiriran modnim trendom 'Tomato Girl'.
Jedinstvena capsule kolekcija koju potpisuju Heinz i Kate Spade nosi prepoznatljive djeliće vizualnog identiteta oba brenda, a čine ju velike torbe, malene torbice, majice, obuća, privjesci za ključeve, futrole za mobitele i razni drugi dodaci poput narukvica i sličnih komada.
Budući da oba brenda imaju vjerne baze obožavatelja koje nadilaze sve generacije, uopće ne sumnjamo da će planuti u rekordnom roku, pogotovo uzmu li se u obzir relativno pristojne cijene koje će se kretati od 40-ak do nešto manje od 400 eura. Kolekcija u prodaju stiže 8. srpnja i bit će dostupna u službenom webshopu brenda. Jedva čekamo!