Karlie Kloss novo je lice britanske modne kuće Topshop
Teško je zamisliti da ova 23-godišnja manekenka krasi naslovnice i plakate već osam godina, a njena posljednja kampanja zatvorila je krug sa jednim od prvih brendova s kojima je surađivala - britanskim modnim divom Topshopom. Prvi put se u njihovoj kampanji pojavila 2008. zajedno s još jednom manekenkom u usponu, Jourdan Dunn, no u kolekciji za proljeće/ljeto 2016. bit će jedina zvijezda. Na svojoj stranici, Topshop je predstavio suradnju kao "najbolju novogodišnju odluku", a kampanja će se zvati 'Be More Karlie'.
"Iznimno nam je zadovoljstvo ponovo imati Karlie u svojoj kampanji, čak osam godina nakon njenog prvog manekenskog angažmana i prve Topshop kampanje. Ona je ultimativna Topshop djevojka.", izjavila je Kate Phelan, kreativna direktorica Topshopa. Slična sudbina pratila je i supermodel Kate Moss. Nakon suradnje s Topshopom u 2010., napravila je pauzu od četiri godine i u 2014., svojim priželjkivanim povratkom u ovu modnu kuću, oduševila je brojne trendseterice koje su nestrpljivo čekale predstavljanje kolekcije.
Hoće li suradnja s Karlie donijeti Topshopu jednako veliki uspjeh, kao i ona s Kate, pokazati će vrijeme, ali ne sumnjamo da će njihova kolekcija za proljeće/ljeto planuti u trenu.