Jesi li čula za 'Pucci ljeto'? Ova je estetika recept za savršenu ljetnu garderobu - poželjet ćeš uskočiti u nju iste sekunde
- Pucci Summer, odnosno 'Pucci ljeto' novi je modni trend koji slavi maksimalizam, hedonizam i radost življenja, donoseći psihodelične uzorke i žive boje slavne talijanske modne kuće
- Estetika ovog trenda, koja podsjeća na kaleidoskopske uzorke u najvibrantnijim bojama, izaziva povratak optimizma u modnom svijetu, odbacujući neutralne tonove i slaveći slobodan i razigran stil
- S obzirom na povijesnu prepoznatljivost brenda i njegovu renesansu danas, 'Pucci ljeto' postalo je najpoželjnija estetika sezone, simbolizirajući životni stil 'jet-seta' i bijeg od svakodnevice
Nakon nekoliko sezona vladavine prigušenih tonova, bež paleta i takozvanog 'tihog luksuza', modni je svijet kolektivno uzdahnuo i poželio dozu čistog, nefiltriranog i raskošnog optimizma. I bome ju je pronašao, i to u vrtlogu psihodeličnih uzoraka i živih boja talijanske modne kuće Pucci. Ako su ti društvene mreže preplavljene influencericama koje poziraju u hipnotičkim haljinama negdje na Capriju, nisi jedina. Dobrodošla u eru 'Pucci ljeta' – trenda koji je više od odjeće i koji je najpoželjnija estetika sezone.
Najjednostavnije rečeno, 'Pucci ljeto' je oda maksimalizmu, hedonizmu i radosti življenja. Estetiku definiraju prepoznatljivi kaleidoskopski printevi markiza Emilija Puccija – apstraktni, fluidni uzorci koji podsjećaju na valove, plamenove i geometrijske oblike u najvibrantnijim bojama koje možeš zamisliti. Od tirkizne i fuksije do narančaste i limun žute, ovi uzorci su poput antidepresiva u obliku tkanine.
Trend slavi razigranost i odbacuje ideju da se za dobar stil treba 'sakriti' u neutralnim bojama. Ili, kako je to divno sročila modna ekspertica Serena Morris - “kada žena nosi Pucci, to joj mijenja držanje; stvara se osjećaj da ona zna kako živjeti”. To je moda koja ne šapuće, već veselo pjeva.
Iako brend Pucci postoji još od kasnih 40-ih, a vrhunac slave je doživio tijekom 60-ih i 70-ih godina kada su komade s potpisom ove kuće nosile ikone poput Marilyn Monroe i Jackie Kennedy, njegova renesansa danas je snažnija no ikad. Pretrage za pojmom 'Pucci' na Googleu su dosegle povijesni maksimum, dok je interes na Pinterestu porastao za nevjerojatnih 225%.
Uzlet Pucci estetike savršeno se poklapa s kolektivnom željom za bijegom od svakodnevice. Brend je od samog početka bio sinonim za 'jet-set' životni stil, prvi butik brenda otvoren je na glamuroznom Capriju, a današnja kreativna direktorica, Camille Miceli, uspješno je oživjela tu magiju, stvarajući komade koji su istovremeno luksuzni i neopterećeni.
Ovaj je trend direktan odgovor na godine minimalizma i 'clean girl' estetike te najšarmantniji podsjetnik da moda može biti energična, eksperimentalna i, iznad svega, zabavna. Čak i oni koji se inače drže decentnijeg stila, poput influencerice Ashtin Earle, priznaju da su ih osvojili ovi jedinstveni i hiroviti uzorci zahvaljujući kojima se osjećaju kao funky disco djevojke.
Bilo da se radi o svilenoj marami zavezanoj oko glave u stilu starih holivudskih diva, lepršavom kaftanu za plažu ili upečatljivom kupaćem kostimu, unošenje Pucci uzorka u garderobu instantno podiže raspoloženje i nudi kratki, šareni bijeg te podsjetnik da je život ponekad svijetao, hrabar i kaotičan – baš kao i mi.