Je li personalizirana odjeća postala novi statusni simbol?
Sigurno se sjećate lančića s vlastitim imenom kojeg je Carrie Bradshaw nosila u seriji Seks i grad. To je potaklo i mnoge djevojke da stave nose svoje ime oko vrata, no izgleda da je sada to premalo. I dok je Sarah Jessica Parker u stvarnom životu već 2014. nosila šal s izvezenim inicijalima, danas sve više celebrityja ima svoje ime na odjeći.
Personalizirano nikada nije bilo više in, te je čak postalo statusni simbol. Zvijezde se na društvenim mrežama svakodnevno hvale dizajnerskim komadima koji su napravljeni samo za njih, s izvezenim inicijalima, imenom ili prezimenom, kao kod Gigi Hadid.
I najpopularnija blogerica Chiara Ferragni jedna je od brojnih koje su se na Instagramu pohvalile personaliziranom odjećom, a ona je odabrala motorističku kožnu jaknu sa zakovicama koje oblikuju njene inicijale.
Imena se ne nalaze samo na odjeći. Celebrityji poput Alexe Chung i Naomi Campbell mogu se pohvaliti torbicama s vlastitim imenom.
Personalizirani trend nije rezerviran samo za najveće zvijezde, već se proširio i na street style. Na ulicama sve češće susrećemo djevojke koje se usude ispisati vlastito ime na odjeći.
Početkom godine Topshop je u svojoj središnjoj londonskoj trgovini čak uveo mogućnost izvezivanja teksta na kupljene komade, a sve je započelo personaliziranom jaknom njihovog zaštitnog lica, Karlie Kloss.
Jedno je sigurno - ovakve komade od vas neće htjeti posuditi nijedna prijateljica, a ako slučajno bilo gdje zaboravite jaknu ili torbicu s vlastitim imenom, nitko vam ju neće ukrasti.