I-gle – bezvremenski modni komadi
Dizajnerice su se upoznale preko zajedničke prijateljice, a pod imenom I-gle stvaraju od 1997. godine. Poslovni odnos ubrzo se pretvorio i u prijateljski koji se temelji na uzajamnom poštovanju.
"Naš rad u dvoje izvrsno funkcionira, međusobno se nadopunjujemo i vjerujemo jedna drugoj. Tijekom rada idejni koncept izrađujemo zajedno, a kasnije dijelimo pojedine poslove", istaknula je Nataša.
Gdje su I-gle ove sezone?
Na prošlom Dove Fashion.hr-u I-gle, nažalost, nisu predstavile novu kolekciju što je razočaralo njihove obožavatelje. No, to ne znači da Martina i Nataša ne rade punom. Trenutno spremaju kolekciju za izvoz na zapadno tržište, a snimile su i kampanju za aktualnu kolekciju jesen/zima 2011./2012.
Kreacije studija I-gle mogu se kupiti u njihovoj trgovini u Zagrebu (Dežmanova 4), u splitskoj trgovini Think Pink (Kružićeva 6 ) te u Švicarskoj. I-gle već godinama imaju svoju vjernu klijentelu, a to su redom osobe koje vole, razumiju i poštuju modu. Prosjek godina ne postoji, njihove kreacije obožavaju studentica i dame do oko 70 godina. Martina i Nataša, poznate po svojim besprijekornim krojevima, zadržavaju pristupačne cijene. Tako za majicu s potpisom I-gle izdvojit ćete 400 kn do 1.500 kn, za hlače 1.300 kn do 1.600 kn, a za haljine oko 2.000 kn pa nadalje za zahtjevnije kreacije.
"Moda u suštini nije glamurozna"
Martina i Nataša inspiraciju pronalaze svugdje - u glazbi, filmovima, ljudskim odnosima, povijesti mode, a upravo taj kreativni dio je dizajnericama najdraži. To je motiv zbog kojeg rade i koji ih istinski ispunjava.
"Na početku karijere revije se ubrajaju među najzanimljivije dijelove posla, ali kasnije zaključiš da tu nema glamura za koji si mislio da postoji. Glamur je medijska interpretacija, sama suština ovog posla to nije", istaknula je Nataša.
Fenomen estradizacije mode
"U isto vrijeme je upitno koliko je ta pojava pozitivna ili negativna. Pitanje je koliko bi se o modi pisalo i bi li postojao toliki interes za njom da se ovaj fenomen nije dogodio", objasnila je Martina.
Ekonomska kriza utjecala je i na rad hrvatskih dizajnera jer se u kriznim vremenima odjeća ubraja u luksuz. I-gle su primijetile promjenu, no ne toliko u samom profilu kupaca i prodaji nego više u tomu što ti isti kupci kupuju. Ljubitelji mode sve više ulažu u konkretne bazične komade, a sve manje se kupuju oni lepršavi i posebni koji zahtijevaju posebnu prigodu.
U svom radu I-gle su stekle brojna priznanja, kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu. Martini i Nataši priznanja su važna za vrijeme kreativnih kriza jer im pružaju poticaj. No, ipak su im važnija ona koju svakodnevno dobivaju od strane svojih kupaca.
"Imamo sreću što radimo posao koji volimo. Radimo po osam do deset sati dnevno i naravno da je nemoguće da se poslovni i privatni život ne isprepliću. Zapravo ne poznajem nekoga tko se sa srcem bavi nekim kreativnim poslom i uspijeva ga odvojiti od svog privatnog života", za kraj su istaknule Martina i Nataša.
U galeriji detaljnije proučite zadnju kolekciju studija I-gle...