Hoće li Instagram postati vaša omiljena shopping destinacija?
Ako pitate neke od najpopularnijih svjetskih trendsetterica, Instagram već neko vrijeme uvjerljivo zauzima prvo mjesto omiljenih društvenih mreža. Zato ne čudi što su i u samom vrhu Instagrama prepoznali potencijal koji im pružaju mahom mlade, chic i popularne ljubiteljice mode koje najviše uživaju u - dobrom shoppingu.
Upravo zato su ovu društvenu mrežu odlučili poboljšati novom opcijom koja će omogućiti lakši shopping.
Kate Spade from Instagram for Business on Vimeo.
Naime, uskoro ćete putem Instagrama moći saznati više informacija o odjevnim komadima u koje ste se zaljubili, a novoj opciji osobito se raduju popularni brendovi kojima će se "otvoriti" novi, brži način promocije svojih proizvoda. Točnije, objavljene fotografije dolazit će s taggom na koji ćemo moći kliknuti, a on će vam potom otkriti više informacija o samom proizvodu, ali i link na web shop u kojem ga možete kupit.
Opcija se već testira na IOS uređajima u SAD-u, a uskoro bi trebala biti dostupna i Androidima.