Glamur 70-ih, disko groznica i tropski look u novoj Karla kampanji

Mladen Šarić
Potražite rješenje svog stilskog anagrama za sezonu proljeće-ljeto 2017. u novoj kampanji Karla trgovina
Vidi originalni članak

Za najnoviju kampanju Karla trgovina luksuzne obuće i modnih dodataka, Mladen Šarić, fotograf i Borut Mihalić, stilist poigrali su se slovima i enigmatskim zagonetkama kako bi najbolje predstavili najnovije modne trendove za nadolazeću sezonu proljeće-ljeto 2017. Nova Karla kampanja se tako sastoji od tri modne premetaljke.

U prvoj je riječ o neponovljivom glamuru 70-tih, koji se očituje u blok petama i patchwork torbicama uz dodatak trapera i brušene kože.

Torba, Chloe, Karla, 3350 kn

Sandale, Pura Lopez, Karla, 2990 kn

Torbica, See by Chloe, Karla, 3350 kn

Sandale, Giancarlo Paoli, Karla, 1590 kn

Sandale, Loriblu, Karla, 2860 kn

Druga premetaljka se bavi bezbrižnim danima koje donose razne proslave u metalik tonovima.

Oni su ove godine, uz laganu referencu na disco kulturu, obavezan dio svakog dobrog stila.

Torbica, Menbur, Karla, 790 kn

Sandale, Marc Jacobs, Karla, 3220 kn

Torbica, Karla, 2490 kn

Sandale, Loriblu, Karla, 3450 kn

Sandale, Giancarlo Paoli, Karla, 2520 kn​

Treća kompozicija spaja tropske i morske teme s jednom od najpopularnijih boja ljeta - bijelom.  

Bilo da je ukrašena našivcima ili kristalićima, bijela je istinska boja ljeta.

Torbica, Coccinelle, Karla, 1990 kn
 

Natikče, Tory Burch, Karla, 1890 kn
 

Privjesak, Tory Burch, Karla, 990 kn
 

Tenisice, Twinset, Karla, 1540 kn
 

Torba, Loriblu, Karla, 3240 kn
 

Broš, Menbur, Karla, 290 kn

Posjetite Karla trgovine u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr i otkrijte rješenje svog stilskog anagrama u novim kolekcijama popularnih modnih brendova, Coccinelle, Furla, Fabi, Loriblu, See by Chloé, Marc Jacobs, Pura Lopez, Twin Set, Ugg, Tory Burch.

Posjeti Miss7.24sata.hr