Domaći brend MINAMI razvio od brenda za djevojčice do odjeće za urbane žene - i SAD-a!
- Hrvatski brend MINAMI još je jedan od uspješnih domaćih brendova koji se osim estetikom i urbanim dizajnom, mogu pohvaliti i održivošću, funkcionalnošću i višesezonskim komadima
- Iako je prvotna ideja bila dječja odjeća za potrebe njihove djevojčice, s vremenom je brend evoluirao u komade koje bi nosila i urbana žena
- Donosimo priču i dizajne posebnog domaćeg obiteljskog brenda čija je kvaliteta dospjela i do SAD-a
Svaki put kada listamo Instagram, otkrijemo novi domaći brend koji nas oduševi! Ovaj je put to bio brend MINAMI čiji su se urbani dizajni razvili iz dječje odjeće namijenjene njihovoj djevojčici. Ova topla obiteljska priča jednostavno nas je oduševila, kao i kvaliteta, održivost i originalnost brenda čiji je glas došao čak i do Amerike!
Obiteljska priča
Hrvatski brend MINAMI pokrenut je tijekom prvog lockdowna 2020. godine kao brend za djevojčice. Osnivači su Željka Šafran sa partnerom Mišelom Mrkoci. Uviđajući kako je sve teže na tržištu pronaći odjeću koja prati zahtjeve i potrebe njihove kćeri, stavljajući naglasak na kvalitetu tkanine i izrade, funkcionalnost i višesezonski dizajn, odlučili su da upravo ove odlike moraju opisivati njihov proizvod i time ga učiniti drukčijim od ostalih. U međuvremenu, kako je brend rastao, tako su se uz dječju odjeću razvijali i modeli jednostavnih linija i boja koji su namijenjeni svakoj poslovnoj i urbanoj ženi.
Održivost i briga o materijalima
Kroz kolekcije se etabliraju komadi poput odijela, košulja i kaputa te bomber jakni. Veliku pažnju posvećuju tome da komadi budu izrađeni od mekanog pamuka, prate urbani dizajn i izriču visoku kvalitetu. Slijede 'slow fashion' koncept i ne stvaraju velike količine odjeće, ona se radi u manjim serijama, uglavnom po narudžbi što svaki komad odjeće čini dodatno posebnim za budućeg vlasnika. Takvim pristupom želja im je u potpunosti posvetiti se svakom komadu odjeće kroz sve faze nastajanja i razvijanja modela; od odabira tkanine, konstrukcije i izrade kroja, do postizanja funkcionalnosti konačnog proizvoda za potpuno zadovoljstvo klijenta.
Veliki uspjesi i još veći planovi
Završetak prošle godine zaokružili su otvorenjem showroom prostora u centru Zagreba. MINAMI brend se uspješno etablirao na domaćoj sceni, ali i na inozemnom tržištu kroz svoje klijente iz Slovenije, Austrije i SAD-a koji su prepoznali kvalitetu. Planovi za budućnost odnose se na dodatno širenje u inozemstvu, posjet B2C i B2B sajmovima i izradu nove kolekcije za proljeće/ ljeto 2024.