Dizajnersko ružičasto rublje kao podrška oboljelima od raka dojke

arhiva
Dizajnerica Stella McCartney već dvije godine lansira posebne kolekcije u mjesecu borbe protiv raka dojke, a za nju sve to ima i osobno značenje
Vidi originalni članak

U mjesecu borbe proziv raka dojke mnogi dizajneri sudjeluju u osvještavanju  javnosti na sebi svojstven način, lansirajući kolekcije za prikupljanje sredstava u humanitarne svrhe. Tako je dizajnerica Stella McCartney dvije godine zaredom kreirala liniju donjeg rublja kako bi podržala "ružičasti listopad". Njena posljednja kolekcija uključivala je ružičaste grudnjake i gaćice, a postotak od prodaje odlazi humanitarnim organizacijama za borbu protiv raka dojke.


Za zaštitno lice svoje ružičaste kampanje, Stella je odabrala model Caru Delevingne, koja dlanovima oblikuje srce.

"Cara je predstavnica generacije mladih žena do kojih zaista pokušavamo doprijeti," istaknula je dizajnerica. "Nadam se da će kampanja osvijestiti sve generacije žena o opasnosti raka dojke na najpozitivniji moći način." Zaštitno lice prve humanitarne kolekcije Stelle McCartney bila je Kate Moss.
McCartney je lansirala i specijalno dizajnirane grudnjake za žene koje su se podvrgnule dvostrukoj mastektomiji u svijetloružičastoj nijansi, koji pružaju svu potrebnu udobnost ženama tijekom procesa iscijeljenja nakon operacije. Grudnjak Louise Listening ime je dobio po Stellinoj majci, Lindi Louise McCartney, koja je 1998. preminula zbog raka dojke.
"Htjeli smo od ovog 'tabu' grudnjaka stvoriti nešto lijepo i ženstveno... nešto u čemu će se oboljele žene osjećati ponosno i zaboraviti na sram," rekla je dizajnerica.


Budite i vi dio ThinkPink mjeseca! Fotografirajte se u omiljenoj roza majici, pidžami ili pokažite svoje pink usne! Svakako stavite #24sataThinkPinkGrawe i budite dio naše zajednice. Najbolje objavljujemo u Lifestyle rubrici 24sata.hr.

Podsjetite svoje žene u životu da paze na svoje zdravlje!

Posjeti Miss7.24sata.hr