Dizajnerska roba i po 80% nižim cijenama! Bessette je platforma na kojoj kupujemo Pradu, Toteme, The Row...

Instagram @bessette
Vidi originalni članak
  • Bessette je online platforma koja spaja ekskluzivni osjećaj luksuznog shoppinga s popustima do čak 80%, nudeći kultne dizajnerske komade bez kaosa tradicionalnih sample saleova
  • Pokrenule su je bivše stilistice koje su željele stvoriti elegantno i profinjeno iskustvo, inspirirano bezvremenskim stilom Carolyn Bessette-Kennedy i filozofijom 'tihog luksuza' 
  • Zahvaljujući uspjehu na društvenim mrežama i velikom interesu kupaca, Bessette je postao globalni modni fenomen koji dokazuje da kupnja s popustom može biti i luksuzna i održiva

Gotovo svaki put kada neki modni komad stekne reputaciju must-have ulova sezone, on postaje praktički nedostižan. Liste čekanja na kupnju postaju beskonačne, cijene na resale stranicama vrtoglavo rastu, a šanse da se takav komad ikada nađe na sniženju gotovo su nikakve. Pa ipak, dobro upućene zaljubljenice u modu imaju tajni adut u rukavu - online platformu imena Bessette, koja je brzo postala omiljeno mjesto za pronalazak dizajnerskih dragulja po cijenama koje ne izazivaju grižnju savjesti.

Pokrenuta u ožujku prošle godine, Bessette je jedinstveni hibrid kuriranog off-price dućana, dinamične flash sale platforme i ekskluzivnog sample salea, zapakirana u elegantno online iskustvo. Ukratko, to je ultimativni digitalni butik ispunjen rijetkim dizajnerskim komadima, uključujući i one kultne poput The Row 'Mara' sandala, Khaite pletiva ili Toteme jakni, po cijenama sniženim i do 80%.

Tradicionalni sample saleovi poznati su kao poprilično kaotična i stresna iskustva. Redovi koji se formiraju u zoru, borba za posljednji komad u pravoj veličini i otimanje odjeće iz ruku drugih kupaca dio su folklora koji mnoge odbija, no upravo je to potaknulo osnivačice Alli Sims-Peter i Vanessu Mace, bivše stilistice i osobne kupce u nekadašnjem MatchesFashionu, da stvore nešto drugačije.

Moda Zara slavi 50. rođendan kolekcijom na kojoj je radilo 50 poznatih kreativaca, od Almodovara do Philipa Treacyja!

“Na jednoj rasprodaji žene su mi doslovno trgale stvari iz ruku, do te mjere da je osiguranje moralo intervenirati”, ispričala je Alli Sims-Peter za Vogue, otkrivši da je njihova vizija bila transformirati to mučno iskustvo u nešto profinjeno. “Želimo da ovo iskustvo bude super luksuzno. Želimo da se osjećate kao da kupujete na bilo kojoj drugoj luksuznoj platformi, samo što je roba na popustu”, pojasnila je Vanessa Mace.

Umjesto pretrpanih vješalica i hrpa odjeće, Bessette nudi pažljivo kuriranu selekciju komada koji su profesionalno fotografirani i stilizirani, čime je stvoreno inspirativno okruženje koje mijenja percepciju outlet kupovine kao nečeg zamornog i neatraktivnog.

Sam naziv platforme odaje počast bezvremenskom stilu Carolyn Bessette-Kennedy, ali je ujedno i igra riječi sa skandinavskim izrazom 'besat', što znači 'opsjednut'. Upravo kombinacija profinjene estetike i strasti prema modi definira filozofiju brenda, fokusiranog na komade koji nadilaze sezonske trendove, promovirajući takozvani 'tihi luksuz'.

Moda Zbog ovog modela čizama zaboravit ćemo na gležnjače iz kojih se prošle jeseni nismo skidali

Među najprodavanijim brendovima nalaze se The Row, Jil Sander, Toteme, By Malene Birger i Prada, a kupci Bessettea cijene kvalitetu i dugoročnu vrijednost, tražeći komade koji će biti temelj njihove garderobe godinama. Osim toga, platforma nudi rješenje za jedan od najvećih problema modne industrije - prekomjernu proizvodnju. Naime, procjenjuje se da se između 10 i 40 % proizvedene odjeće nikada ne proda, a Bessette pruža brendovima elegantnu izlaznu strategiju za viškove zaliha. Nove kolekcije, odnosno dropovi, stižu redovito, a kako bi nagradili svoje vjerne kupce, u svakom dropu nalazi se i jedan poseban artikl po simboličnoj cijeni od oko 35 eura.

Zahvaljujući viralnim objavama na TikToku i Instagramu, Bessette je brzo stekao popularnost među modnim znalcima diljem svijeta, a povratne informacije kupaca su velikom većinom izuzetno pozitivne. Najčešće se hvale brza dostava, besprijekorna korisnička podrška i jednostavan proces povrata.

Uspjeh online platforme potaknuo je osnivačice na sljedeći korak. U kolovozu su u Londonu organizirale svoj prvi pop-up dućan koji je, u skladu s njihovom filozofijom, izgledao poput bilo kojeg drugog luksuznog butika - prostran, elegantno uređen i s pažljivo izloženim komadima, a ovaj potez samo je potvrdio ogroman interes za njihov koncept te najavio buduće širenje i na fizičko tržište, s planovima za pop-up dućane i u drugim gradovima.

Bessette je dokazao da kupovina s popustom ne mora biti kompromis. Spajajući ekskluzivnu selekciju, značajne popuste i vrhunsko korisničko iskustvo, ova platforma postala je nezaobilazna adresa za sve koji traže pametan i sofisticiran pristup luksuznoj modi.
 

Posjeti Miss7.24sata.hr