Danas u Hrvatsku stiže svjetski poznati modni brend COS. Što nudi
- COS je poznat po minimalizmu koji odolijeva trendovima, diskretnim bojama i kvaltetnim materijalima
- Kupci su oni koji traže dizajnerski izgled, ali po prihvatljivijim cijenama
- U vlasništvu je H&M-a, ali neka te to ne zavara; odjeća izgleda sasvim drukčije, a cijene su više
"Modna robna marka iz Londona, koja nadahnuće crpi iz umjetnosti i suvremene kulture, poznata je po kolekcijama u kojima se inovativan dizajn kombinira sa bezvremenskim stilom tako da svaki komad možete nositi i dulje od jedne sezone" - tim je riječima najavljen dolazak svjetski poznatog modnog brenda COS u Hrvatsku - ali samo kao online trgovine.
Iz ovog službenog priopćenja još se doznaje da je adresa cosstores.com, da su za pokretanje trgovine angažirani domaći influenceri Ana Bacinger i Marko Medić, no ako o samom COS-u, odjeći, dizajnu i filozofiji brenda želiš znati više, valja zagrebati po Internetu. A tamo je mnogo zanimljivih tekstova. Evo što smo saznali...
COS je kratica za “Collection of Style” i hvale ga kao predvodnika rastuće popularnosti onog što nazivaju "skadinavskom modom" - u vlasništvu je diva H&M-a, no posluje sasvim neovisno. Tako je prva COS trgovina otvorena u londonskom Regent Streetu 2007., a otada je brend otvorio još mnoge, brojka već ide prema 200 trgovina u 30 zemalja, od New Yorka do Hong Konga.
Što COS nudi? Neka te ne zavara što su u H&M-ovom vlasništvu. COS nudi sofisticiranu i više chic varijantu odjeće od uobičajene high street ponude. Doduše po višim, ali opet ne tako visokim cijenama.
Kao i drugi high-end modni brendovi izbacuje dvije kolekcije godišnje, jednu za proljeće/ljeto i drugu za jesen/zimu. Ilustracije radi, ženske haljine tako koštaju (otprilike) od 550 do 1000 kuna, kaputi od 1000 do 1700 kuna. Stil je poprilično minimalistički - idealan ako voliš komade koji izgledaju vrlo suvremeno, a opet se mogu nositi godinama jer neće djelovati kao zastarjeli trend.
Online trgovina otvara se danas, 14. svibnja, na adresi cosstores.com.