Boemski stil Svena Medvešeka

Najdugovječniji modni događaj u Hrvatskoj, Dreft Fashion Week Zagreb održat će se na poznatoj, već tradicionalnoj lokaciji - u Hypo centru od 10.– 12.05. 2012. Uz brojne renomirane strane i domaće dizajnere, DFWZ priprema i brojne novitete te ide u korak s modernim vremenom, pa su tako za svoje zaštitno lice izabrali jednog muškarca – Svena Medvešeka.
Vidi originalni članak

Poznati zagrebački glumac oduvijek je bio ljubimac kamere, no ovaj  je put daske koje život znače zamijenio snimanjem  modne kampanje za Dreft Fashion Week Zagreb, te još jednom prenio vlastitu karizmu u objektiv i opravdao reputaciju najvećeg „zavodnika“ među glumcima.

Ovosezonski tjedan mode u središte svoje kampanje stavlja muškarca - snažnog, odvažnog i spremnog modno eksperimentirati. DFWZ svoj cjelokupni ovosezonski imidž temelji na upravo takvom muškarcu. Cilj im je pokazati da nisu samo žene te koje su uvijek u centru pažnje, prate modu, sjede u publici i brinu o tome što i kako se obući. Muškarci se osjećaju zakinuto. :

„Sven je upravo sve ono što očekujemo od jednog muškarca: definitivno ikona stila, moderni, zgodan i šarmantni boem koji bez imalo truda dokazuje da je muška moda svevremenska i itekako bitna. Želja nam je potaknuti muškarce koji su pomalo sramežljivi po pitanju svoje modne osvještenosti da ponekad riskiraju. Isto vrijedi i za domaće dizajnere koji dizajniraju samo za žene, a ove godine će dizajnirati i za muškarce, poput Ane Kujunđić, Martine Sporiš, Ane Artiđane i Ive Karačić, Milene Rogulj, Natalije Smogor...“, objasnila je direktorica DFWZ-a Sarah Josipović

Pred objektivom mladog i kreativnog Ine Zeljaka sa Akademije dramskih umjetnosti, Sven Medvešek izvrsno se snašao u dodijeljenoj ulozi. Discipliran, smiren i radišan pridonijeo je tome da ovo bude kampanja snimljena u rekordnom roku.

Na pitanje kako vidi muškarca današnjice, Sven odgovara: „Pravi macho muškarac mora biti realan: znati spremati, kuhati, peglati ali i biti glava obitelji. Osobno se ne smatram macho muškarcem, ali ono što volim je igrati se s odjećom. Nije bitno kupovati samo skupe stvari, već naći vlastiti stil, imati stav i u njemu pronaći sebe.“

Za styling kampanje bio je zadužen dizajner Toni Rico, dok je frizuru potpisao Srđan Čabraja iz Estetic Uveme (službeni frizer DFWZ), a šminku Sara Marđetko ispred modnog učilišta Profokus (službeni vizažisti). 

U galeriji pogledajte sve fotografije nove kampanje...

Posjeti Miss7.24sata.hr