Billie Eillish je lice nove Guccijeve kampanje. I nije bez veze zašto baš ona zagovara Horsebit torbice...
- Talijanski brend okreće kompas ka održivosti, a kao idealno zaštitno lice za novu kampanju pokazala se njihova ambasadorica, glazbenica Billie Eillish
- U fokusu kampanje su prepoznatljive Horsebit torbice iz 1955. godine koje su sada napravljene od održivih materijala
- Životinjska koža više nije opcija za ovaj luksuzni brend, a kampanja s Eillish dodatna je potvrda toga
Američka glazenica Billie Eillish lice je nove Gucci kampanje. Iako ju se često na crvenim tepisima moglo viđati u kreacijama ove talijanske modne kuće, od sada je 21-godišnja nagrađivana pjevačica njihovo zaštitno lice, nakon što se prošle godine pronašla u kampanji istog brenda za sunčane naočale. Novi kreativni direktor Sabato De Sarno stoljetni brend pokušava vratiti korijenima koji su i proslavili Gucci pa je tako uz šešire i druge odjevne predmete s potpisom ovog luksuznog brenda u glavnom fokusu Horsebit torba iz 1955. godine, u obnovljenoj verziji.
Gucci je tako lansirao dva asimetrična dizajna torbi, jednu u crnoj boji i drugu smeđu s prepoznatljivim monogramom, a ono što je velika novost u izradi legendarnih ženskih torba je činjenica da su napravljene od održivih materijala i sadrže certificiranu konoplju i Econylov reciklirani najlon. Novi način izrade i materijali kojima se u proizvodnji koriste označavaju veliku prekretnicu brenda koji ulaže napore u pogledu održivosti, i smanjivanje ugljičnog otiska zbog korištenja životinjske kože.
U novu, eco friendly kolekciju idealno se uklopila ambasadorica brenda, mlada glazbenica, koja je otprije poznata po zalaganju za održivost, zaštitu okoliša i etičnost u tekstilnoj proizvodnji. "Čast mi je biti dio Guccijeve evolucije u promišljanju tradicije. To je novo razumijevanje, koje se ne boji evoluirati u novom smjeru, što mi je uistinu važno", izjavila je Eillish za Vogue. Demetra, koja je razvijena u tvrtki Gucci, 75 posto je biljnog porijekla, sastoji se od odgovorno dobivene viskoze, drvene pulpe i ne-GMO plastike na bazi kukuruza što znači da ima manji utjecaj kada je riječ o klimatskim promjenama i korištenju vode, dok je ostatak materijala trenutno izrađen od sintetike dobivene iz fosilnih goriva.