Bi li nosila "štikle od ljudske kože"?
Cipele na visoku petu jedan su od onih komada u koje ćemo uvijek uložiti - bilo da se radi o još jednom paru običnih crnih sandala, trendovskim čizmama ili novih cipela u špic jer zadnje su ti se izlizale. Komad su koji odiše ženstvenošću i seksepilom, nerijetko i profinjenošću. No što kada su one izrađene od "ljudske kože"? Jesu li još više cool od običnog para štikli? Tvorci ovih štikli misle da jesu...
Kanadski dizajneri Rose Dalton i Steven Raj Bhaskaran koji stoje iza brenda Fecal Matter osmislili su upravo takve. Naime, njihove "skin heel" štikle postale su viralan hit jer su prije svega ljudi vjerovali da su čista varka u Photoshopu. Doduše, ovaj duo njeguje specifičan stil koji pomiče granice ljudskog izgleda i propitkuje pitanje roda, pa su mnogi njihovi radovi kompjuterski dorađeni - no te cipele zaista postoje!
Koncept cipele predstavljen je u Vogueu, nakon čega je izrađen u jedinom primjerku. One su vjerne replike nogu Rose Dalton uz specifičan dodatak bodlje i pete. Cipela je u potpunosti izrađena od finog silikona koji se koristi kao imitacija ljudske kože i iznimno je realistična pa je krase prsti s noktima, sitni madeži, diskoloracije, pa čak i sitne dlačice. Stvorena je tako da nisi siguran gdje počinje, a gdje završava, no dizajneri otkrivaju da cipela (ili onda čizma?) seže do bedra. U cipelama je moguće i hodati, no svakako zahtjeva period prilagodbe. Pitaš se koliko koštaju? 10 tisuća dolara, a proizvodit će ih samo po narudžbi. Ako ti se iznos čini prevelik, razmišljaju izdati i klasičnu salonku po manjoj cijeni.
Cipele su svakako privukle puno pozornosti da društvenim mrežama gdje su ljudi ili oduševljeni ili naprosto zgroženi, ne samo cipelama već i njihovim imidžem. Kako sami kažu, ove cipele su fizička inkarnacija ono što Fecal Matter smatra da će biti normalan ljudski izgled kao rezultat postojanja društvenih mreža, njihovih ideala i modifikacije tijela.
Ekstremno, ali upadljivo. Svakako se isplati baciti pogled na njihove društvene mreže - stravično su cool. Doslovno.