Beard Gang - brend za sve ljubitelje "barber" kulture

Bella Mendez
Iako je trend brkova i brada, kako na muškarcima u trendu, tako i na odjevnim predmetima, već neko vrijeme tu, tek sada možemo reći da se stvara takozvana „barber“ zajednica. U korak s tim novim pokretom ide i brend Beard Gang koji, nasuprot imenu koje daje zaključiti da se tu radi o čitavoj „bandi“, čine tek dvojica kreativaca Marko Gregurić i Tomislav Štrkalj.
Vidi originalni članak

Obožavat ćete majice i platnene torbe ovih entuzijasta koji za sebe neće reći da su dizajneri jer kako tvrde, njihov proizvod nije samo tek komad odjeće, nego i sredstvo pomoću kojeg odašilju određenu poruku i promoviraju određen lifestyle. Na temu ovog osebujnog brenda popričali smo s Markom i Tomislavom.

Kako je nastao Beard Gang?

Ideja je nastala sasvim spontano kao B plan Markovog starog projekta, pošto su brade postajale sve popularnije i postale trend. Recimo da je Beard Gang u startu bio samo test proba nekih novih metoda online marketinga, a razvio se u sasvim drugom smjeru. Beard Gangom promoviramo gore naveden trend putem mode, dizajna i raznih drugih oblika umjetnosti. Na početku smo bili povezani sa dosta brandova iz inozemstva koji su nam slali svoje kozmetičke proizvode za održavanje brade, mi bi ih isprobali i pisali recenzije. Ljubav prema bradi je rasla, naučili smo puno toga i odlučili postati samostalniji/konkretniji jer je feedback rastao iz dana u dan.

Što vam služi kao inspiracija?

Glavna inspiracija su nam naravno brade i sve vezano uz njih. Ljudi su jedan od bitnih faktora koji utječu na razvoj brenda jer se povezujemo s raznim umjetnicima i poduzetnicima s kojima dijelimo svoju viziju projekta. Inspiraciju nalazimo u svakodnevnim situacijama jer je Beard Gang prerastao iz pokušaja u svojevrstan pokret. Ne možemo reći da smo modni dizajneri, jer to nismo, niti želimo biti. Gledamo izvan okvira i želimo svoju viziju percepcije prenijeti putem ovog projekta u kojem je glavna tema brada. Oni koji su prisustvovali na našoj reviji na zadnjem Tjednu dizajna znaju o čemu pričamo, a uskoro će vidjeti i ostali kada objavimo nešto što će povezati i zaključiti prvu eru/kolekciju projekta. S banalnog prelazimo na konkretno.

Što sve imate u ponudi i kakve materijale koristite u izradi?

Za sada u ponudi imamo majice i torbe, glavni materijal je pamuk, a dizajn je printan metodom sitotiska.

Kako izgleda proces izrade i koliko traje?

Proces izrade nikada nije isti. Ideje dolaze spontano, a svrha prve mini kolekcije je bila interakcija i promocija. Zato smo osmislili tri dizajna, prvi je bila majica s našim logom, drugi majica s bradom, tako da svatko može nositi/imati bradu (kada se majica stavi preko lica izgleda kao da imate bradu), a treći dizajn je bio posvećen pokretu Movember te smo shodno tome napravili dizajn s upečatljivim tekstom “No Shave” i dvije vintage britve koje izgledaju kao broj 11, što simbolizira jedanaesti mjesec, November - Movember. Želimo biti interaktivni sa svojim dizajnom, širiti poruku i zabaviti ljude, a istovremeno jednostavni i nosivi u svim kombinacijama od formalnog do street stylea. Stroj za sitotisak imamo u stanu, ali kada zagusti uskoče nam naši divni partneri.

Čime se još bavite, osim izradom rukotvorina?

Idejni začetnik projekta Marko je po struci projektni menadžer. Bavi se online marketingom, brandingom, glazbom, raznim kreativnim granama i projektima općenito. Drugi član tima je Tomislav, mazga iz Dalmacije, grafički tehničar po struci koji se bavi dizajnom, a inspiraciju crpi u raznim granama umjetnosti. Svestranost je njegova strast i ne može se zadovoljiti s monotonim stilom života. Akcija i dinamika tjeraju ga da svaki dan bude bolja verzija sebe. Mnogo ljudi misli da se iza Beard Gang nalazi veći broj ljudi, a nas je samo dvoje i cijeli projekt smo digli na noge samostalno, bez ičije pomoći i s kreativne i s financijske strane. Uspjeh je teško mjeriti, ali broj zainteresiranih ljudi na društvenim mrežama koji nam se javljaju iz cijelog svijeta, naš hashtag na Instagramu koji je medu 100 najpopularnijih u Hrvatskoj i uspješne kolaboracije s raznim profilom ljudi govori puno.

Kakav vam je profil dosadašnjih kupaca i koja vam je ciljana publika?

Mnogi misle da nam je ciljana publika isključivo ekipa s bradom što je daleko od istine. Ciljamo na mlade kreativne ljude koji imaju zanimljiv stil života, bave se konkretnim stvarima i zrače. Zato putem Beard Ganga objavljujemo razne umjetnike i njihove radove koji su trenutno u domeni brada. Kažem trenutno jer imamo planove za budućnost i Beard Gang se neće zadržati samo na trenu, rastemo kao prava brada, a u što ćemo se razviti, to ćete vidjeti s vremenom. 

Imate li neku zanimljivu anegdotu bilo uz samu izradu, prodaju ili susret na ulici?

Uvijek se razveselimo kada u gradu vidimo ekipu koja nosi naše stvari ili kada nam ljudi iz raznih krajeva Hrvatske pišu da su vidjeli nekoga tko nosi naše majice ili torbe. Najzanimljivija anegdota nam je bila spontano upoznavanje dečki iz salona The Barbers s kojima stalno nešto kemijamo i naša prva revija zbog komentara i utiska kojeg smo ostavili na ljude.

Gdje se mogu kupiti vaši komadi?

Trenutno direktnim kontaktom na mail ili Facebook jer nam je web stranica još u izradi. Radimo ju sami iz temelja jer želimo da bude autentična, unikatna. Otkrit ćemo da je sav tekst na webu pisan rukom. Na neki način patimo na to da ideju prenosimo samostalno, makar napravili fail, znati ćemo da smo barem pokušali. 

Koji vam je najtraženiji komad?

Definitivno majica s bradom, ljudi ju vole!

Koji su planovi za dalje, namjeravate li krenuti u još neko područje osim majica i torbi?

Uskoro izlazi nova kolekcija i imamo mnogo planova što ćemo još uvesti, ali idemo laganim korakom. Malo po malo dodajemo nove stvari, svaka kolekcija će imati po par noviteta i na taj način ćemo širiti ponudu. Spremamo svakakve suradnje, uskoro izlazi nešto super kul i svakako nas pratite na fejsu i Instagramu da budete u toku! Bit će vrh!

Više slika pogledaj u galeriji...

Posjeti Miss7.24sata.hr