Mlada pjevačica je prošle godine dizala prašinu svojim provokativnim nastupima i spotovima. Dok su neki osuđivali njen nagli prijelaz iz teen u kontroverznu zvijezdu, drugi su se divili njenoj hrabrosti. Poznati američki dizajner Marc Jacobs je jedan od njih, a kako bi svoje divljenje pokazao odabrao je upravo Miley kao zaštitno lice svoje nove kampanje.
U jednu ruku to nije iznenađenje jer je poznato kako Miley voli kreacije zločestog dečka američke modne industrije. Ne samo da nosi njegove kreacije nego ga rado hvali u medijima. Upravo kampanja za brend Marc Jacobs za sezonu proljeće/ljeto 2014. prvi je veći i značajniji modni angažman poznate pjevačice.
„Htjeli smo imati plažu na kojoj su djevojke koje djeluju melankolično i depresivno. Pomisli smo kako bi bilo kul da upravo Miley bude zaštitno lice koja je na plaži s dvoje prijatelja koje se osjećaju udaljeno i pomalo mračno“, izjavio je Marc Jacobs za WWD.
Na prvoj fotografiji vidjeti Miley u društvu modela Natalie Westling i Esmerelde Seay Reynolds kako poziraju ispred objektiva fotografa David Simsa.
„Mi jednostavno volimo Miley i cijelo njeno biće, njenu energiju, njen talent, njenu inteligenciju, sve. Ne postoji ništa što ne volim na njoj. Ona je autentična i veoma prirodna“, objasnio je svoj odabir američki dizajner.