Pariška je noć, 1946. godine. Odsjaj ulične rasvjete zrcali se u prostoru. Iščekivanje. Misli počinju stvarati priču, Njen identitet. Ona koja, kao glavni akter, u sebi budi ono što svaka žena ima, treba i želi.
Buđenje oduvijek sa sobom povlači pronalaženje vlastitog identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje. U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fatale, Lauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti, kroz svoje Ja.
Putovanjem kroz vrijeme, maštu — nadrealne, surealne i realne prostore — Micica zaziva prostore noira, gdje je ovoga puta i postavila svoju kampanju za novu kolekciju.
Novo lice noir kampanje je Nives Vincic (Talia model), a za frizuru i šminku zaslužne su cure iz Beauty&mess. Novu kolekciju imat ćete prilike vidjeti i kupiti već ovog vikenda u Zagrebu, na Regionalnom sajmu mode Zona45 od devetoga do jedanaestoga svibnja, na Trgu bana Jelačića.
U galeriji detaljniji pogledajte novu kampanju brenda Micica...