Neutaživa žeđ za ornamentikom, uvijek protkanom baroknim duhom nekog dalekog svijeta mašte, ukazuje na beskrajnu inspiraciju za nove Micica ogrlice, broševe, prstenje, narukvice. Kroz prepoznatljiv jezik oblikovanja nakita, Micica je u novoj kolekciji potražila motive u prirodi, njezinim godišnjim dobima, mirisima i bojama, šumskim stvorenjima.
Razaznajemo tako oblike runolista, jelenjaka, rogova, ptičica. Njima dominira jesenski kolorit, zagasito crvenih i smeđih tonova. Punijom bojom i formom isprepletenih vitica, Micica iznova nudi ključ u srce samouvjerene i snažne, nježne i snene žene. Na šeširu, haljini, bluzi, marami, raznih materijala, boja i uzoraka, Micica suptilno uvlači u razigrani svijet likova i predmeta, otkrivajući šumske priče nekog stoljetnog sna.
Recept:
1 kg mašte
2 žličice dobre volje
1 prstohvat snenosti
*peći dok se na površini ne pojave ilustracije Moglina, lebdećih satova, prinčeva, ribica…
Kampanja proljeće/ljeto 2013. snimljena je u baroknoj palači šečerane Rikard Benčić u Rijeci, a njeno je zaštitno lice Sendy O (Talia models), za čiju se frizuru pobrinula She cuts your hair, dok Doris Fatur potpisuje fotografiju.
Ovom Micica kolekcijom predstavljen je i novi vizualni identitet brenda kojeg potpisuje dizajnerski duo Šesnić & Turković.
U galeriji detaljnije pogledajte novu kampanju poznatog brenda Micica...