Zalando pokreće "Cultural Ties" - prvo istraživanje o uličnoj modi i njezinim zajednicama u Europi

Zalando
Vidi originalni članak
  • Istraživanje Cultural Ties proučava šest različitih street style scena i donosi nam njihove priče kroz različite zajednice velikih gradova, poput Amsterdama, Antwerpena, Berlina, Pariza, Stockholma i Varšave. 
  • Ideja iza projekta je da spaja zajednice i potakne otkrivanje spomenutih gradova kroz priče, stil i prostore ljudi oko nas, pa svaki od njih ima kolekciju inspirativnog sadržaja koja uključuje intervjue s lokalnim trendseterima, originalne fotografije, modne vodiče proizvoda koji nam najavljuju nadolazeće trendove i pažljivo odabrane „Hotspotove” – nezaobilazna odredišta na kojima ćete otkriti uličnu modu svakoga grada. 
  • Ovaj projekt ekskluzivno podupire kolekcija proizvoda adidas Originals, dostupna na svim tržištima Zalanda već u prosincu, te istraživanje YouGov koje je potvrdilo važnost zajednice u kreiranju uličnog stila. 

Zalando pokreće Cultural Ties – prvo istraživanje zajednica, stila i kultura koji pokreću uličnu modu u nekim od najutjecajnijih europskih gradova: Amsterdamu, Antwerpenu, Berlinu, Parizu, Stockholmu i Varšavi. 

Jedinstvenu priču svakoga grada donose glasovi zajednica koji se nalaze u njezinom središtu i objektivi vrhunskih fotografa Timothyja Schaumburga i Shahrama Saadata

U intervjuima se pojavljuju: Charissa, osnivačica salona isla, živopisne konceptualne trgovine i salona za manikuru u Berlinu; Mariana, suosnivačica zajednice Pulse, LGBTQ+ kolektiva u Parizu ujedinjenog preko glazbe i plesa; Tamalie i Gloria, osnivačice utjecajne platforme i podcasta Let’s Create u Stockholmu; Eben i Rizky, suosnivači amsterdamskog inovativnog brenda odjeće The New Originals; Mih, osnivač svestrane platforme i bara newonce u Varšavi; te Otto iz nezavisnog časopisa o umjetnosti i kulturi, Donnie, koji je popularan u Antwerpenu. 

Svatko od njih utječe na uličnu modu u svojem gradu – kroz podjelu osobnih iskustava i promišljanja o začecima street style scene, svojim najvećim utjecajima i nadama za budućnost ulične kulture svojega grada. 

Osim intervjua, profil svakog grada donosi i najbolje brendove te outfite koje pretražuju lokalci uz pomoć Zalandova alata Trend Spotter. Ovaj alat nudi i preporuke za najbolja mjesta ulične kulture – od kafića do trgovina i restorana koji su postali mjesta okupljanja street style zajednice. 

Sve to zajedno stvara zbirku kulturnih poveznica, podataka, trendova i modnih uvida koji ističu raznolikost ulične kulture diljem Europe te pružaju inspiraciju kupcima iz različitih gradova. 

LOKALNE ZAJEDNICE UTJEČU NA ULIČNU MODU VIŠE OD INFLUENCERA 

Kako bismo razumjeli stavove kupaca prema uličnoj modi i pružili bolji uvid u njezinu promjenu, Zalando je od agencije YouGov naručio istraživanje koje je potvrdilo veliku ulogu zajednice u uličnoj modi i uličnoj kulturi. 

Jedan od pet (22 %) ispitanika naveo je lokalne zajednice kao najveći utjecaj na osobni street style, nadmašivši tako influencere s društvenih mreža (19 %) i glazbu te glazbenike (18 %). To pokazuje odmak od trendova koje pokreću poznate osobe i dokazuje kako je ulična moda sve više stvar osobnog izražavanja i lokalnog je značaja. Takvo je razmišljanje posebno karakteristično za gradove poput Varšave (27 %) i Pariza (27 %), gdje statistike pokazuju da je ulična moda zasnovana na zajednici postala vrlo snažan izvor utjecaja. 

GRADOVI NADAHNJUJU ULIČNU MODNU SCENU 

Podaci su također pokazali da je London najutjecajniji streetstyle grad koji je čak 19 % ispitanika smjestilo na vrh popisa. Odmah iza njega slijede Berlin (11 %) i Pariz (9 %) te pokazuju kako ovi kultni gradovi i dalje oblikuju uličnu modnu scenu. Lokalna je pristranost vidljiva u gradovima kao što su Amsterdam (17 %) i Antwerpen (9 %), koji su dobili najviše glasova svog stanovništva, a potvrđuje ponos koji osjećaju kad su u pitanju lokalna kultura i stil. 

„Ulična moda nije samo vrsta stila, ona je kulturni kod”, ispričala nam je Daniela Klaeser, voditeljica tima nabave ulične mode u Zalandu. „Tu se radi o tome tko smo, što zastupamo i odakle dolazimo – te se stvari cijelo vrijeme razvijaju, što je vrlo uzbudljivo.” 

„Naša uloga u Zalandu nije diktirati kakva bi ulična moda trebala biti, nego podupirati glasove onih koji vode njezin razvoj – poput zajednica Antwerpena i Varšave gdje u uličnoj modi vidimo vrlo uzbudljivu kreativnost,” objašnjava Klaeser. „Naša je misija da budemo most koji spaja zajednice s različitih kontinenata i različitih kultura i stilova. To je bit projekta Cultural Ties.” 

ADIDAS ORIGINALS X ZALANDO SURADNJA S LOKALNIM HOTSPOTOVIMA 

Zalando je pokrenuo Cultural Ties kako bi povezao zajednice i potaknuo otkrivanje kroz priče, stil, ali i prostore drugih, prepoznajući ključnu ulogu koju ova središta imaju u kulturi streetweara. 

Na profilu svakog grada nalazi se popis tri preporučena mjesta za okupljanje zajednica ulične mode koja zovu „Hotspotovi”. Ova kombinacija kafića, restorana, trgovina i klubova koje su pažljivo odabrali lokalci, smatra se začetkom budućnosti supkultura ulične mode i obavezna je stanica za svjetske putnike i sve koji vole streetwear. 

Charissa se osvrnula na to kako ju je ulična moda inspirirala da osnuje Hotspot isla Berlin, konceptualnu trgovinu i salon za manikuru: „Aspekt zajednice posuđen je od skejterskih trgovina…mnoštvo njih ima pristup zasnovan na zajednici, no žene u tim trgovinama nisu imale prostor za sebe,” objašnjava. „Željela sam stvoriti nešto [u Mitteu] što bi spojilo ljepotu s modom i glazbom; jedno odvažno, šareno i sretno mjesto. Uvijek se radilo o vraćanju…o spajanju ljudi i stvaranju prilika.” 

Kako bismo proslavili neka od tih mjesta prikazanih u istraživanju Cultural Ties, uključujući i Folderol u Parizu i Rae Booms u Amsterdamu, Zalando se udružio s adidas Originals da bi stvorili ekskluzivnu šestodijelnu kolekciju proizvoda u kojoj svaki od komada donosi jedinstven dizajn nadahnut tim prostorom. 
 
Nadamo se da će zajednice ulične mode diljem gradova ponosno nositi međusobne dizajne, nadahnjujući se stilovima i prostorima svojih susjeda te tako slaviti zajedničku kulturu koja ih povezuje. Kolekcija će biti dostupna na svim tržištima Zalanda u prosincu. 

Otkrijte Cultural Ties na zalando.hr

 

 

 

 

Posjeti Miss7.24sata.hr