Wool Fabrique održivi je brend s vunenim dizajnima koje želimo kao ukras za dom ili modni dodatak
- Ukrasi za dom i modni dodaci od prirodnih i održivih materijala odličan su način da brinemo o okolišu, a istodobno dom i/ili modne kombinacije upotpunimo chic komadima
- Obiteljski brend Wool Fabrique koji je na regionalnoj sceni već nekoliko godina, u ponudi ima predivne torbe i ukrase za dom koji spajaju čistu vunu i tradicionalan način obrade tog materijala s modernim dizajnom
- Wool Fabrique dizajne uskoro ćemo imati priliku vidjeti i uživo, budući da uskoro na otoku Hvaru otvaraju concept store!
Predivna vuna, čvrsti i izdržljivi prirodni materijal koji se može iskoristiti na toliko načina često je korišten u modnom svijetu i svijetu dizajna, a kao glavni materijal u svojim ručno rađenim proizvodima koristi ga i brend iz Sarajeva, Wool Fabrique. Održivi brend koji se fokusira na zero waste i ekološku proizvodnju nastao je kao ideja osnivačice Maye Bekto, koja je željela povezati tradicionalnu obradu vune i umijeće tkanja iz regija, a najviše iz BiH sa svjetskim tržištem.
"Ideja za stvaranje brenda rodila se u Parizu, u gradu u kojem sam živjela tri desetljeća, baveći se različitim kreativnim profesijama", ispričala nam je Maya, koja Wool Fabrique vodi kao obiteljsku kompaniju, s rođakinjom Sabinom Bekto-Jones. Wool Fabrique kroz svoje vunene torbe i ukrase za dom donosi svježe i moderne dizajne, a koristeći prirodne materijale lokalnog podrijetla te podržavajući održavanje starih zanata.
Budući da je vuna, kao glavni materijal u središtu svih Wool Fabrique dizajna, Maya je opisala kako ju upravo i sam materijal inspirira za nove dizajne, ali i da inspiraciju crpi svakodnevno iz okruženja, prirode, putovanja, ljudi, izložbi, umjetničkih djela".
Vuneni proizvod ovog brenda ručno su tkani na tradicionalnom tkalačkom stanu, a zatim se šivaju u finalni proizvod. Vuna je naravno prvenstveni materijal, dok pamuk koriste za podstavu i osnovu za tkanje. "Time se postiže još veća čvrstoća i solidnost materijala", objasnila je Maya.
Wool Fabrique trenutno u svojoj ponudi ima više dekorativnih i modnih predmeta, a iako se vuna kao deblji i topliji materijal najčešće povezuje s hladnijim danima, svi Wool Fabrique proizvodi lako će biti iskoristivi tijekom cijele godine. U njihovoj ponudi možemo pronaći različite modele torbi u nekoliko veličine, s većim modelom "cabas" kao najpopularnijim, a tu su i torbe za laptop, vikend torbe te manji modeli pismo torbi.
Linija Wool Fabrique proizvoda dostupna je širom svijeta, od Saint Tropeza do Japana, a uz torbe u kolekciji imaju i razne ukrase za dom, uključujući jastuke, tepihe i kutije za odlaganje. Od brenda svakako uskoro možemo očekivati i nove dizajne, iako je Maya naglasila kako Wool Fabrique proizvodi ipak imaju jedan bezvremenski štih.
"Smatramo da su naši proizvodi bezvremenski i trajni te da nošenjem i korištenjem dobivaju patinu koja ih čini još privlačnijima i vrjednijima. Sigurno ste upoznati s činjenicom da su tradicionalni tepisi rađeni da traju nekoliko generacija, stotinama godina. Vuna je izuzetan materijal koji se ne prlja lako, koji ima termoregulacijsku sposobnost te nije lako zapaljiva. Sve to govori o bezvremenskom karakteru proizvoda te o ekološki održivoj proizvodnji", ispričala je Maya.
Više informacija o Wool Fabrique dizajnima, kao i o samom brendu do skorašnje dostupnosti online prodaje može se pronaći na njihovom Instagram profilu @woolfabrique, a dizajne ćemo uskoro imati priliku vidjeti i uživo, budući da se na otoku Hvaru otvara njihov concept store Lukrecija.