"Woman's Choice Awards prava je vrijednost na hrvatskom tržištu i veoma precizan pokazatelj omjera snaga među brendovima"
- Glavna urednica svih miss7 izdanja, najjačeg ženskog multimedijskog brenda u Hrvatskoj, najavljuje novo izdanje tradicionalnog projekta Woman's Choice Awards
- Tonkica Zlački govori o velikom istraživanju o navikama, stavovima, potrošačkim navikama i omiljenim brendovima žena u Hrvatskoj
- Ove godine će posebno zanimljivo biti vidjeti što se promijenilo u životnom stilu i kupovnim navikama Hrvatica u pandemijskom razdoblju
- Woman's Choice Awards podržavaju i brojna poznata lica poput Nevene Rendeli, Antonije Blaće, Marijane Perinić, Andree Andrassy...
miss7 je najuspješnija ženska medijska destinacija u Hrvatskoj, a brend s naglaskom na dvosmjernu komunikaciju s publikom proteklih godina postao je omiljena adresa za čak i do dva milijuna čitateljica svakog mjeseca.
Stoga vodeći ljudi miss7 smatraju da u Hrvatskoj ne postoji kvalitetniji i mjerodavniji kanal u kojem se glas ženskog dijela publike bolje čuje. Zato i ove godine prepoznatljivi brend nastavlja već tradicionalni projekt Woman's Choice Awards, koji je proteklih godina naišao na sjajan odaziv publike i izvrstan prijem kod najpoznatijih hrvatskih i svjetskih brendova.
Naime, riječ je velikom istraživanju miss7 o navikama, stavovima i omiljenim brendovima žena u Hrvatskoj. Ispitanice otkrivaju svoje preference u gotovo svim kategorijama života, a biraju između brendova prisutnih na hrvatskom tržištu.
Glavna urednica svih miss7 izdanja, Tonkica Zlački, predstavila je projekt i posebno istaknula njegovu važnost na tržištu.
- Dvosmjerna komunikacija je u srži miss7, najjačeg multimedijskog ženskog brenda u Hrvatskoj. Sa svojim čitateljicama smo svakodnevno u interakciji i međusobno se jako dobro poznajemo pa s ponosom najavljujemo ovogodišnje izdanje već tradicionalnog projekta Woman's Choice Awards. U velikoj anketi kojoj se iz godine u godinu odazivaju tisuće naših čitateljica doznajemo čemu teže, što planiraju, kakve vrijednosti cijene i koje brendove biraju. Samo prošle godine anketu u okviru projekta Woman's Choice Awards ispunilo je 8873 čitateljica. Također, ove 2021. pitamo ih koliko su im se kupovne navike promijenile unatrag vrlo specifične godine dana, istaknula je Zlački.
Tonkica Zlački je voditeljica projekta pa je najbolje objasnila što je točno cilj istraživanja.
- Kada se tisuće i tisuće žena izjasne kako im je upravo vaš brend omiljen na tržištu sigurni ste da imate u rukama pravu vrijednost i razlog za slavlje. Pokrenuli smo Woman’s Choice nagradu kako bismo našim čitateljicama, kojih je svakog mjeseca više od milijun i pol, dale priliku da otvore dušu i pohvale proizvode čije im postojanje svakodnevno olakšava ili uljepšava život, a njihovim proizvođačima i distributerima odali priznanje za odličan rad.
Rezultat istraživanja će precizno otkriti koji su omiljeni brendovi Hrvatica od 20 do 55 godina u raznim segmentima života, od odjeće, obuće, kozmetike, sportskog brenda preko hrane i pića do automobila, banke, kartice, mobitela, najdražeg šoping centra i lanca trgovina.
- Woman's Choice Awards prava je vrijednost na hrvatskom tržištu i veoma precizan pokazatelj omjera snaga među brendovima. Sretni smo što je ova nagrada plod ideje nastale u timu miss7 i što kontinuirano ima sve veću težinu kod naših brojnih čitateljica i brendova koji se za nju bore. Woman's Choice Awards podržavaju i poznata lica, kolumnistice i partnerice miss7: Nevena Rendeli, Andrea Andrassy, Marijana Perinić, Antonija Blaće, Nina Slišković - Goleš, Matea Miljan, Mateja Krvarić...
A što su nam pokazali rezultati proteklih istraživanja?
- Prethodno istraživanje pokazalo je da su primjerice hedonizam, potraga za zabavom i uzbuđenjima, kao i briga o duhovnom aspektu života i zdravlju važni su za 60% do 80% žena. Ali da im je i najvažnije osigurati stabilnost kroz kvalitetne prijateljske, obiteljske i romantične veze, te osobnu slobodu uz edukaciju i karijeru. Za 9 od 10 žena važno je naći vrijeme za druženje s obitelji, partnerom i prijateljima.
Istraživanje jako dobro oslikava i potrošnju Hrvatica?
- Tako je, primjerice 49,2% žena je prema prošlogodišnjem istraživanju na kupnju namirnica trošilo je do 1.500 kn mjesečno, a 50,8% trošilo je više od 1.500 kn. Kod kupnje je najvažnije da su namirnice dobre za zdravlje (70%), a zatim cijena što je vidljivo i iz relativno visokog postotka onih koji redovito kupuju na akcijama (55%). Na kozmetiku se mjesečno u prosjeku trošilo 341,82 kn. Kod kupnje je najvažnija cijena i to za 56,2% žena, dok je brend važan za 47,6% žena. Starije žene su trošile više, otkrila je Zlački.
Bit će jako zanimljivo vidjeti što se promijenilo u odnosu na prethodna istraživanja, ipak je iza nas burna pandemijska godina u kojoj se način i stil života kod mnogih drastično promijenio. Mnogi brendovi i dalje traže odgovor na pitanje od milijun dolara: "Koje su nove navike potrošača i u kojem smjeru se treba mijenjati?" Upravo će ovogodišnje Woman's Choice istraživanje dati odgovor na brojna pitanja na koja dosad nitko nije imao odgovor...
Inače, Woman's Choice Awards je samo jedan u nizu uspješnih native projekata iz miss7 radionice?
- Upravo tako, mnogi od naših komercijalnih native projekata su postali tradicionalni, što potvrđuje njihovu kvalitetu, snagu i utjecaj, a Woman's Choice Awards je jedan od njih. U našem portfelju imamo i projekte koju su prepoznati i nagrađivani na svjetskoj razini poput Let’s talk about sex projekta, koji je 2018. završio kao najnagrađivanija native kampanja godine ispred Netflixa i MediaMarkta. Posljednji u nizu nagrađivanih projekata je #pinkypromiss, koji je pomeo svjetsku konkurenciju na Native Advertising Awards i uzeo pet zlata i dva srebra. Riječ je edukativnoj kampanji čiji je cilj podizanje svijesti o nužnosti redovitog samopregleda za rano otkrivanje raka dojki, s Idom Prester kao zaštitnim licem, zaključila je Zlački.