Woman's Choice Awards 2022.: Hrvatice su ponovno odabrale svoje omiljene brendove!

Pixsell Saša Mirić, zamjenik direktorice prodaje medijskih rješenja 24sata, Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata, Marjana Filipović-Grčić, glavna urednica svih miss7 izdanja i Matej Lončarić, direktor video sadržaja 24sata i direktor miss7
Vidi originalni članak
  • U Hotelu Esplanade danas je održana dodjela Woman's Choice Awards koju već tradicionalno organizira miss7
  • U jubilarnom petom izdanju ovog prestižnog izbora odazvalo se rekordnih 10.205 žena, koje su glasale za svoje najdraže brendove iz svih životnih segmenata i odlučile pobjednike u čak 46 kategorija
  • Najveća vrijednost ove nagrade je što dolazi iz ruku krajnjih korisnica, bez posrednika, od samih žena koje svakodnevno odlučuju koji će proizvod kupiti ili čiju će uslugu koristiti
  • Donosimo izvještaj s dodjele nagrada i otkrivamo koje brendove su Hrvatice izabračle ove godine. Čestitke pobjednicima!

Danas je u hotelu Esplanade održano jubilarno peto izdanje Woman's Choice Awardsa, prestižnog izbora najboljih brendova u Hrvatskoj, a posebnost ove dodjele je što su pobjednike u svim kategorijama odabrale upravo žene - korisnice tih brendova. U velikom izboru sudjelovalo je rekordnih 10.205 žena u dobi od 20 do 55 godina, najviše nego ikada dosad, a sve su one birale svoje najdraže brendove u čak 46 kategorija. Od hrane i pića, preko kozmetike i odjeće, do bankarskih usluga, automobila i mobitela. 

Marjana Filipović-Grčić, glavna urednica svih miss7 izdanja čestitala je svim dobitnicima nagrada i naglasila koliko je bitno kada upravo žene korisnice same izaberu ono što je najbolje od najboljeg za njih: 

- Želim u ime miss7 tima čestitati na ovom priznanju koje je posebno vrijedno jer je čak 10.250 čitateljica miss7, više nego ikad dosad, sudjelovalo u ovogodišnjem istraživanju i upravo ove brendove proglasilo omiljenima. Mi u miss7 znamo koliko je potrebno inovacija, ulaganja, stalnog osluškivanja tržišta, briljantnih ideja i posebno koliko truda i rada je potrebno da bi se osvojilo srca potrošača i zato možete biti ponosni što su žene odabrale upravo vaš brend."


Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata i Marjana Filipović-Grčić, glavna urednica svih miss7 izdanja

Svake godine tisuće čitateljica kroz ovaj prestižni izbor imaju priliku progovoriti o svojim omiljenim navikama, stavovima i omiljenim brendovima. Otkrivaju svoje preference u gotovo svim životnim segmentima, a ovogodišnji rezultati otkrili su da je većina žena, njih 68,1%, počela više kupovati na akcijama i popustima uslijed ekonomske nesigurnosti. Negativna ekonomska kretanja nisu utjecala na potrošačke navike jednog manjeg dijela žena, njih 13,1%. 

Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata, istaknula je važnost ovog izbora:

"Prije pet godina željeli smo doznati lifestyle navike žena u Hrvatskoj izravno od njih i odlučili proveli istraživanje o tome kako, gdje i na što troše. Onda smo otišli korak dalje i poželjeli znati na što najradije troše. A to su vaši brendovi. Oni su na vrhu shopping liste naših missica, upravo vaši brendovi su oni kojima žene u Hrvatskoj poklanjaju povjerenje iz godine u godinu. A to je veliko postignuće i zato smo danas ovdje da skupa proslavimo to priznanje koje dolazi izravno od naših čitateljica i vaših potrošačica. Čestitam svima!"

Nazdravimo pobjednicima!

Podignimo čaše za pobjednike u kategoriji pića - a pobjednički okus imaju Jana Jamnica u kategoriji negazirane i gazirane vode, omiljeni brend kave missicama je NESCAFÉ, Franck ima za njih najbolje čajeve, Dukat im je najdraži brend mlijeka, a u pivu najradije uživaju uz Heineken. Najomiljeniji brend među vinima je Kutjevo.


Vedrana Vlahović iz nagrađene Jamnice, u društvu s Marjanom Filipović-Grčić i Marcelom Rukavinom

Petra Drobilo, Nestlé, preuzela je nagradu za najbolju kavu u izboru - NESCAFÉ

Što je na stolu?

Milka je missicama omiljeni brend čokolade, pekarski proizvodi su im najdraži u Pan-Peku, dok je kralj među sladoledima upravo King. Naše čitateljice najradije grickaju smoki, najviše jedu Nesquik žitarice, Cekinovo meso i mesne prerađevine te šunku PIK Vrbovec. Zvijezda majoneza je i dalje najveća zvijezda među majonezama, a Smoki omiljena grickalica.

Maja Sušilović primila je nagradu za najbolju šunku koju je osvojio PIK Vrbovec

Matea Milinović iz Nestléa primila je nagradu za Nesquik žitarice

Zvijezda je opet zvijezda među majonezama, a nagradu je preuzela Lidija Đukić

Zdravlje je najbitnije...

Nutrigold je omiljeni brend zdrave prehrane, a Vegeta tradicionalno najbolji brend dodatka jelima. Solgar najviše koriste kad je riječ o dodacima prehrani, a Biorela je omiljeni probiotik za većinu missica. Septolete su im najbolji brend pastila za grlo.

Anja Stojanovska Topolko i Nikolina Pozder iz Podravke primile su nagradu za legendarni dodatak jelima - Vegetu

Svjetlana Benčić Colarić, Salvus, preuzela je nagradu za omiljeni brend dodataka prehrani Solgar

Tko se brine za našu ljepotu

Uz unutarnju ljepotu i zdravlje, žene rado pozornost posvećuju i onoj vanjskoj - njezi lica i tijela. Za naše čitateljice NIVEA je omiljeni brend preparativne, Vichy dekorativne kozmetike, a L'Oréal favorizirani brend boje za kosu. Najdraži ženski higijenski proizvodi su Libresse.

Stjepan Matić iz Vichya pozirao je s nagradom za najbolji brend dekorativne kozmetike među ženama

Briga o našim ljubimcima

Whiskas je najpopularniji brend hrane za kućne ljubimce, dok je ZOO CITY najpopularnija trgovina za kućne ljubimce žena u dobi od 20 do 55 godina. 

Dora Filipović i Gabriela Krtalić iz ZOO CITY-ja kao najpopularnije trgovine za kućne ljubimce

Čistoća je pola zdravlja!

Nekad nam je kućanskih poslova preko glave, ali svjesne smo da nam je uvijek lakše kad uz sebe imamo dobre "pomagače". Tako je missicama Domestos omiljeno sredstvo za čišćenje, za pranje rublja najradije koriste Lenor.

Roberta Čirjak iz P&G-a preuzela je nagradu za najbolje sredstvo za pranje rublja - Lenor

I šoping je pola zdravlja, zar ne?!

U koje trgovine se najradije zapućuju naše čitateljice? Kad je riječ o kupnji namirnica, većina od njih preko 10 tisuća najradije ide u Lidl. U ovogodišnjem izboru omiljenog brenda odjeće najviše glasova otišlo je H&M-u, Shooster i Mass imaju podjednak broj glasova kao omiljeni brendovi obuće žena, dok za kupnju sportske odjeće i obuće biraju Sport Vision. Argentum im je omiljeni brend nakita.


Ivan Ercegovac i Iva Žužić, Sport Vision uživaju s nagradom za najbolji brend za sportsku odjeću i obuću

Za šoping se Hrvatice najradije odlučuju otići u Arena Centar, a tamo će najviše koristiti Visa karticu. Najdraža banka im je Privredna banka Zagreb, najbolji loyalty program ima dm, a kad je u pitanju sigurnost - tada biraju Croatia osiguranje

Sara Artenjak iz Croatia osiguranja zastupa osiguravajući brend kojem Hrvatice najviše vjeruju

Marija Gačić Nimac iz Privredne banke Zagreb primila je nagradu za najbolju banku među čitateljicama

Martina Markota i Karmen Kovaček Lilek iz dm-a pozirale su s nagradom za najbolju loyalty karticu u Hrvatskoj

Visa je najbolja kartica među Hrvaticama, a nagradu je ispred tvrtke preuzela Renata Vujasinović (u sredini)

Ako im se kojim slučajem ne da ići u šoping, onda će kupnju odraditi - online. A najdraža digitalna modna destinacija za kupnju im je ABOUT YOU web shop, dok tehnologiju online kupuju na eKupi. I hranu će rado naručiti online, a omiljena aplikacija za dostavu hrane im je Glovo

Marija Mušicki iz eKupi predstavljala je omiljeni brend među ženama za online kupnju tehnologije

Başak Birkardeşler iz Glova primila je nagradu za najomiljeniju aplikaciju za dostavu hrane među ženama

Missice najviše koriste Samsung mobitele, od bijele tehnike najčešće biraju Gorenje, u emmezeti najviše kupuju namještaj i kućanske aparate, voze najviše Volkswagen, a gorivo toče na Ini.

Žene u Hrvatskoj najviše gorivo toče na Ini, a nagradu je ispred tvrtke preuzela Ivana Herceg Batić  

Žene u Hrvatskoj od bijele tehnike najviše biraju Gorenje, a nagradu je ispred kompanije preuzela Stella Nišević

A gdje kupiti namještaj i bijelu tehniku? U emmezeti, naravno. Nagradu su primile Vanda Christ i Dora Đurđević iz emmezete

 

Odjel prodaje medijskih rješenja 24sata na čelu s direktoricom Marcelom Rukavinom (u sredini)

 

 

 

Posjeti Miss7.24sata.hr