Woman's Choice Award otkriva i nagrađuje omiljene brendove prema odabiru žena u Hrvatskoj

PR/WhatsApp
Vidi originalni članak
  • miss7 ove godine po prvi će put najpopularnijim ženskim brendovima dodijeliti Woman's Choice nagradu
  • O pobjednicima su u velikom istraživanju odlučile žene birajući omiljene brendove hrane, pića, kozmetike, odjeće, automobila, mobitela, ali i banku, trgovinu, šoping centar...
  • Na svečanoj dodjeli 4. lipnja u hotelu Esplanade bit će otkriveni i drugi zanimljivi stavovi i razmišljanja žena koje otkriva istraživanje koje je po želji miss7 provela agencija Ipsos

Nagrada Woman's Choice Award ove godine će se prvi puta dodjeliti u Hrvatskoj, a iza projekta stoji miss7, najjači medijski ženski brend u nas. Za miss7 istraživanje o navikama, stavovima i omiljenim brendovima žena u nas je provela agencija Ipsos, a ciljna skupina bile su žene u dobi od 20 do 55 godina.

Ispitanice su otkrile svoje preference u gotovo svim kategorijama života, birajući između brendova prisutnih na hrvatskom tržištu svoje omiljene proizvode u kategorijama pića - kave, čaja, vode, mlijeka, sokova, energetskih napitaka..., i hrane (omiljena čokolada, sladoled, žitarice, tjestenina, juha, hrana za ljubimce...), mjesto gdje kupuju namirnice, omiljeni šoping centar, trgovinu odjeće te obuće, sportski brend, kozmetiku koju najradije koriste, najdražu marku mobitela, automobila, banku, karticu... 

No uz to što su otkriveni brendovi kojima žene u Hrvatskoj najviše vjeruju i najradije ih biraju, te će oni po prvi puta biti nagrađeni Woman's Choice nagradom, Ipsosovo istraživanje otkrilo je i neke druge zanimljivosti o stavovima i razmišljanjima žena. Na primjer, 90 posto ispitanica je odgovorno za nabavku u kućanstvu, a cijena im je najvažniji kriterij kod kupnje bilo kojeg proizvoda.

Na obuću troše manje nego na odjeću. Na odjeću mjesečno troše 300-tinjak kuna, na obuću manje od te svote, a na kozmetiku više, 400 kuna mjesečno. Čak 50 posto njih se o proizvodu informira na internetu, a 100 posto ih koristi društvene mreže. Facebook i YouTube su najpopularnije, a na FB-u provode najviše vremena – čak više od 2 sata dnevno. 

Uz to, prosječna žena u Hrvatskoj želi postići stabilnosti i sigurnost u životu, graditi prijateljske odnose te sretnu obitelj, dvije trećine svih ispitanica je zadovoljno svojim poslom, a od posla očekuje dobru plaću i da joj ostane vremena za privatni život, vrlo joj je bitna i ravnopravnost spolova. 

Ovi kao i mnogo drugih zanimljivih podataka bit će prezentirani na svečanoj dodjeli Woman's Choice nagrada u hotelu Esplanade 4. lipnja, a glavni će događaj, naravno, biti otkrivanje koji su to najdraži brendovi žena u Hrvatskoj u svim područjima života.

Posjeti Miss7.24sata.hr