Šarene ilustracije daju toplinu domu
Ana Moguš za sebe kaže da je studentica predškolskog odgoja te filozofije i religijskih znanosti koja se oduvijek bavila kreativnim radom i istraživanjem likovnih tehnika, u čemu su joj pomoć i podršku uvijek pružali roditelji i ujaci.
"Moglo bi se reći da je Guš Guš oduvijek tu, no tek je u listopadu prošle godine dospio u javnost. Ime je samo po sebi zadnji slog prezimena Mo-Guš, a dva puta je u nazivu iz razloga što prvo "Guš" predstavlja mene kao autora i svojevrsnog direktora kreativne radionice, a drugo "Guš" roditelje i ujake jer imaju veliku ulogu u mom kreativnom stvaranju", objašnjava ova simpatična kreativka koja u početku nije bila sigurna da će GušGuš uopće uspjeti.
Prvo objavljivanje Guš Guš radova opisuje kao stresno iskustvo, jer je strahovala da se nikome neće svidjeti i da njeni radovi nisu dovoljno dobri u usporedbi s ostalim kreativnim proizvodima te da će sve propasti. Međutim, prve reakcije prijatelja i poznanika, ali i ljudi koje ne poznaje potaknuli su je da nastavi.
"Ne postoji neka određena skupina unutar koje cirkuliraju moji proizvodi. Vrlo često se dogodi da se neka osoba, kada jednom naruči neki proizvod (npr. za rođendan), javi još nekoliko puta sa narudžbom za ostale prigode za koje je potreban poklon. Naručuju sve dobne skupine i oba spola. Pretpostavljam da je razlog tome opcija "izrada po želji", tako da po dogovoru svatko može dobiti personaliziranu pločicu, omot za indeks, sliku na platnu ili čak nešto što nije u ponudi, ali uz malo truda i volje može se izraditi", kaže Ana.
Ova kreativka svoje motive ne ponavlja i uvijek se trudi da njeni proizvodi budu unikati. Kao najpopularnije motive ipak izdvaja 'Malog princa' koji je najpopularniji lik omota za indekse, stoga se uvijek trudi staviti ga u neku novu kombinaciju iste teme. Popularne su i 'Princeza' pločice koje su doživjele 'boom' kao poklon za krštenja.
"Inspiracija je posvuda. U ljudima, prirodi, na ulicama, u pjesmama, neka životna iskustva također posluže kao dobra podloga za kreativnost. Često mi se tokom razgovora s prijateljima pojavi neka slika ili ideja u glavi koju moram stavit na pločicu, omot ili platno", kaže Ana.
Izrada traje ovisno o zahtjevnosti motiva, od tjedan dana do nekoliko mjeseci. Ako ima određenu narudžbu, učinit će sve da je dovrši što prije. Svaki komad izrađuje s guštom i presretna je kada su i njeni kupci sretni. Trenutno izrađuje jedan veliki projekt pod nazivom 'Karta svijeta' u kojem će kombinirati sve tehnike koje je dosad naučila.
Ana na svojim društvenim mrežama nerijetko spominje kolege čija ju kreativnost oduševljava. Iako je konkurencija sve veća, kaže kako cijeni kreativnost i trudi se pomoći im naći put do potencijalnih kupaca.
"Smatram da je podrška jako bitna, jer kreativci kao takvi još nisu prepoznati u Hrvatskoj i radovi se ne cijene dovoljno, zato bismo jedni drugima trebali pružiti što više podrške možemo, razmjenjivati znanja i informacije. Što se konkurencije tiče, osobno ne vidim kolege kao konkurenciju, takav stav uopće ne bi smio postojati jer smo svi mi kreativni na svoj vlastiti način i svaki rad je poseban, drugačiji i nosi dio svog kreatora u sebi, samim time svaka kreacija ima neprocjenjivu vrijednost bez obzira na cijenu koju nosi u javnosti", pojašnjava Ana.
U budućnosti se Ana nada da će njeni proizvodi završiti na trgovinama poklon galerija i trgovina, te planira otvoriti web-shop. Planira i neka iznenađenja za svoje kupce, a sve o tome saznat ćete na vrijeme ako je budete pratili na Facebooku.
Više slika pogledajte u galeriji...