Revolucija u kupaonici!
Dakle, došlo je vrijeme za revoluciju u kupaonici! Tko drugi nego Zewa, jedan od vodećih robnih marki toaletnog papira na hrvatskom tržištu, predstavila nam je svoj novi proizvod koji je prava inovacija u kategoriji toaletnog papira. Ovo je predmet koji može biti rješenje mnogih napetih situacija u kupaonici koje nastaju zbog ostavljanja praznih rola od papira na držaču!
Zewa je u svakodnevno korištenje toaletnog papira uvela inovaciju Zewa AquaTube®, prvu i jedinu tubu rastopivu u vodi. To znači da više nije potrebno odlaziti do koša za smeće, već praznu tubu jednostavno bacimo u wc, zajedno s toaletnim papirom!
U čemu je stvar?
Ne, ne radi se o nekom triku. Ova tuba napravljena je od istih vlakana kao i toaletni papir što je čini biorazgradivom i omogućava njezino potpuno otapanje u dodiru s vodom. Potrebno je, jednostavno, samo pustiti vodu. Njezino trenutno rastapanje u odvodu, baš poput običnog toaletnog papira, potvrđeno je i testiranjem, i to od strane nezavisnog instituta NSF. Istovremeno, iskušavanje ove inovacije ne zahtijeva inovacije i na razini vaše kupaonice, tj. wc-a. Upotreba Zewa Aqua Tube® moguća je u svim tipovima wc-a, bez obzira na starost, čak i ako koristite septičku jamu.
Osim rastapanja zajedno s ostatkom toaletnog papira, Zewa Aqua Tube® ima još neke vrste odlaganja. Zbog svoje strukture, ovu tubu je, također, moguće u potpunosti reciklirati. Više nego dobra odlika koja se vezuje uz potrebu o ekološkom osvješćivanju. A zamislite, možete je i pretvoriti u kompost. Kakva dobra primjena bioloških materijala! – sadrži isključivo drvenu celulozu, pulpu od 100% certificiranih dobavljača.
Make men better
Osim patentirati i proizvesti odličan proizvod, Zewa zna i kako taj novi proizvod što lakše plasirati i to na vrlo duhovit način. U svrhu što bolje promocije Zewa Aqua Tube®, pokrenuta je viralna kampanja Make men better. Vrlo zabavna kampanja bavi se lošim navikama u kupaonici (u ovom slučaju, jačeg spola), i vjerujemo da se svatko može prepoznati, bilo u ulozi „negativca“ ili „pozitivca“. Cilj same kampanje je i taj, da gledanjem i poistovjećivanjem s akterima, i sami poželimo video podijeliti i pokazati ga bliskoj osobi.