PUPcorn, molim! Opatijski brend stvorio je prve hrvatske kokice za pse. Evo njihove priče
- Kada je Opatijka Valentina Jonjić shvatila da ne može pronaći kvalitetne keksiće od domaćih sastojaka za pse, odlučila ih je sama proizvesti, i tako je nastao Pawsitively Croatian, prvi hrvatski brend prirodnih, bezglutenskih psećih poslastica
- Keksići se ručno rade u Iki od lokalnih sastojaka poput heljde iz Varaždina, maslinovog ulja iz Istre i mesa hrvatskog porijekla, a nude se u pet regionalnih varijanti
- Njihova najnovija zvijezda, PUPcorn, zdrava je verzija kokica za pse - bez soli i masnoća, s dodatkom dehidrirane jetrice, savršena za zajedničke filmske večeri bez grižnje savjesti
Scenarij nam je svima dobro poznat: udobno smo se smjestili uz omiljeni film, zdjela toplih, slanih kokica nam je u krilu, a pored nas sjedi naš najvjerniji prijatelj s očima punim nade. Iako je pogledima naših ljubimaca teško, a nerijetko i nemoguće odoljeti, dijeljenje ljudskih grickalica s psima često nije dobra ideja. Srećom, zahvaljujući poduzetnici Valentini Jonjić iz Opatije i njezinom brendu Pawsitively Croatian, psi sada mogu uživati u vlastitoj, za njih potpuno sigurnoj verziji popularne grickalice - PUPcornu.
Priča rođena iz inata i vjere u domaće
Put do stvaranja jedinstvenih psećih poslastica nije bio posut laticama, već je, kako nam otkriva Valentina, rođen iz čistog inata. Nakon uspješne karijere, koja je uključivala i poziciju direktorice marketinga, Valentina je s majkom Brankom otvorila prvi pet boutique u Hrvatskoj, a prepoznavši potencijal pet-friendly turizma, pokrenula je i prvu europsku konzultantsku agenciju u tom sektoru. No, prijelomna točka dogodila se kada je za klijenta, jedan hotel s pet zvjezdica, tražila keksiće od mesa istarskog boškarina.
“Kada su mi tadašnji dobavljači keksića na svako moje 'Možemo li to?' odgovarali kolutanjem očiju, odlučila sam - sama ću i bolje ću. Upravo tada sam odlučila krenuti sama u proizvodnju”, priznaje. Kako to obično biva, uslijedile su besane noći, tisuće testiranja i pokoja suza, ali rezultat je bio vrijedan truda: stvoreni su prvi hrvatski bezglutenski keksići za pse, ručno rađeni od 100 % hrvatskih sastojaka.
Filozofija brenda Pawsitively Croatian temelji se na jednostavnoj, ali moćnoj ideji: iskoristiti vrhunske hrvatske sirovine za stvaranje proizvoda svjetske klase. Svi proizvodi su prirodni, bezglutenski i monoproteinski, što znači da sadrže samo jedan, jasno deklariran izvor proteina, čime se smanjuje rizik od alergija i intolerancija. Danas u ponudi imaju pet jedinstvenih receptura inspiriranih hrvatskim regijama: Istra, s mesom boškarina; Kvarner, s friško ulovljenom srdelom; Dalmacija, s janjetinom iz zaleđa; Središnja Hrvatska, s govedinom te Slavonija sa svinjetinom.
Baza svakog keksića je ista: heljda s OPG-a iz Varaždina i ekstra djevičansko maslinovo ulje iz Istre, a proces proizvodnje je beskompromisan. “Riba se ulovi po noći, ujutro se čisti i istog dana postaje keksić. Ništa se ne zamrzava, ne uvozi, ne skriva”, ističe Valentina. Proizvodnja se odvija u Iki kraj Opatije, u pogonu koji zadovoljava stroge HACCP standarde, jednake onima u prehrambenoj industriji za ljude. “Toliko su 'čisti' da su naši keksići tehnički jestivi i za ljude. Naravno, okus im je neutralan jer ne koristimo začine, ali kvaliteta i sigurnost su na najvišoj razini”, dodaje.
Kokice za nas, PUPcorn za njih
Posebno mjesto u asortimanu zauzima PUPcorn, inovativan proizvod koji je brzo osvojio vlasnike i njihove ljubimce. Dok su klasične kokice opasne za pse zbog visokog udjela soli, masnoća i drugih dodataka, PUPcorn je osmišljen kao zdrava alternativa.
“Ideja je bila omogućiti psima da sudjeluju u obiteljskim trenucima, a da pritom ne jedu grickalice koje im mogu štetiti”, kaže nam. Riječ je o kokicama bez masnoća i soli, začinjenima samo dehidriranom domaćom jetricom, čime je stvorena savršena poslstica kojom svojeg ljubimca možemo uključitu u filmske večeri bez grižnje savjesti.
Kvalitetu brenda Pawsitively Croatian prepoznali su i brojni luksuzni hoteli i resorti poput Maistra Collection, Hiltona, Liburnia Riviera Hotela i AC Marriotta, koji svojim četveronožnim gostima nude baš ove lokalne poslastice, a proizvodi su dostupni i putem web shopa te fizički u specijaliziranoj trgovini 'Dog & Style' u Zagrebu.
Valentinina priča dokaz je da se vizija, upornost i vjera u domaće resurse itekako isplate. U Iki, mjestu nekad poznatom po brodogradnji i preradi ribe, danas živi i raste brend koji tu tradiciju prenosi u novu, modernu priču, s djelićem poštovanja prema prirodi i posvećenosti vrhunskoj kvaliteti utkanim u svaki zalogaj. Kako bi rekla sama Valentina, naša zemlja ima izvanredne resurse, vrijedne ljude i autentične priče - ssamo ih treba spojiti i ispričati na pravi način!