Tjedan ljepote inspiriran je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona. Cilj ove akcije je omogućiti što većem broju građana da posjete najbolje kozmetičke salone diljem Hrvatske i isprobaju tretmane po jedinstvenoj cijeni od 100 kn dok im je realna cijena višestruko veća.
Projekt služi kao promocija kulture njege lica i tijela, te oživljava kozmetičku scenu u zimskom periodu. Svoju ponudu iz prethodnih godina, saloni su nadopunili i proširili, ali i zadržali ono što je dobro i prepoznatljivo, svoju dozu humanosti koju su ovaj put usmjerili na Udrugu Debra, koja brine o oboljelima od bulozne epidermolize, rijetke bolesti gdje djeca imaju kožu krhku i ranjivu poput leptirovog krila, pa zato oboljele i nazivamo "djeca leptiri".
Udruga kozmetičara RH će dio iznosa od kotizacija salona za učešće u projektu, donirati ovoj udruzi s ciljem pomoći oboljelima i roditeljima.