Pro Climate proizvodi u dm-u: dm razvio proizvode koji su neutralni za okoliš
dm je na Dan planeta Zemlje, 22. travnja, u ponudu vlastitih robnih marki uvrstio okolišno neutralne proizvode Pro Climate. Proizvodi Pro Climate, koje je dm razvio uz podršku Tehničkog sveučilišta u Berlinu, prihvatljiviji su za okoliš od usporedivih alternativa jer u obzir ne uzimaju i ne kompenziraju isključivo emisije CO2, već i četiri dodatna utjecaja na okoliš : zakiseljavanje, fotokemijski smog, eutrofikaciju1 i oštećenje ozonskog omotača.
„Jedan od najvažnijih ciljeva dm-a trajan je doprinos zaštiti okoliša u svakom segmentu našeg poslovanja, a proizvodi dm marke u tome imaju posebnu važnost. Lidersku poziciju na tržištu želimo iskoristiti kako bismo postavili nove, održive standarde poslovanja. Od sada u ponudi dm marki imamo proizvode Pro Climate kojima doprinosimo obnavljanju ekološke ravnoteže kroz procese renaturacije. Nastavit ćemo usavršavati svoju ponudu i uvoditi inovacije kako bismo smanjili utjecaj poslovanja na okoliš te kupcima omogućili da izborom proizvoda utječu na njegovo očuvanje“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga.
Sveobuhvatno su analizirani učinci na okoliš koji se javljaju tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda od prikupljanja sirovina, proizvodnje, transporta, uporabe do odlaganja. Utjecaj na okoliš u razvoju proizvoda smanjen je optimizacijom proizvodnih procesa, sastojaka ili pakiranja što je više moguće. Preostale, neizbježne utjecaje na okoliš dm kompenzira u onoj mjeri u kojoj su nastali u fazama proizvodnje i odlaganja, uključujući vađenje sirovina. Kompenzacija se vrši u suradnji s tvrtkom HeimatERBE GmbH, ulaganjem u obnovu područja s niskom ekološkom vrijednošću ili onečišćenih područja. To dugoročno stvara ekološki vrijedne biotope koji pomažu u promicanju biološke raznolikosti i suočavanju s učincima klimatskih promjena.
Okolišno neutralnim proizvodima Pro Climate proširena je ponuda dm marki Denkmit, alverde, SUNDANCE, Jessa te Sanft&Sicher, a obuhvaćaju toaletni papir, ženske higijenske uloške, proizvode za sunčanje, njegu kose, tijela i lica te deterdžente za pranje posuđa i rublja. Detaljnije informacije o proizvodima Pro Climate dostupne su na internetskoj stranici dm-a: www.dm.hr.
1Eutrofikacija je izraz koji se koristi za opisivanje obogaćivanja voda hranjivim tvarima (npr. prekomjerno gnojenje). Ako, primjerice, nitrati i fosfor završe u jezerima ili rijekama koje su izvorno bile siromašne hranjivim tvarima, alge i vodene biljke mogu brže rasti i drugim životinjama i biljkama onemogućiti razvoj.