"Osjećaj da je cijeli svijet stao i da zapravo ti tu ništa ne možeš je osjećaj  bespomoći, a ja na to nisam navikla"

PR/WhatsApp
Vidi originalni članak
  • Korona-kriza djelovala je pogubno na gospodarstvo, no postoje oni hrabri pojedinci, pokretači društva koji usprkos nedaćama svom snagom guraju naprijed
  • miss7 predstavlja poduzetnice koje nisu dopustile da ih ova kriza zaustavi - one smišljaju inovacije i pronalaze rješenja kako bi spasile radna mjesta i svoje poslovanje
  • Ogi Antunac, modna dizajnerica, osmislila je LINK stay@home kolekciju iz želje da ostavi dizajnerski trag u ovoj novonastaloj  situaciji, a kolekcija je postala veliki hit
  • "Nisam sklona naslanjanju na državu, volim sama rješavati svoje poslovne probleme ili  izazove i tako se osjećam najsigurnija. Ne predajem se lako i ono što nas sve zajedno čeka jest velika borba"

 

Ogi Antunac veliko je dizajnersko ime, i to ne samo u našoj zemlji. Godine uspješnog rada stvorile su prepoznatljiv dizajnerski potpis iza brenda LINK by Ogi Antunac, no ne sasvim otporan na krizu kakva nas je pogodila. Predati se ili ne? Ogi Antunac izabrala je posljednje i od limuna - napravila limunadu - vrlo brzo se snašla i napravila nužni zaokret u svom poslovanju. A da će nježni modni svijet ova kriza naročito jako pogoditi, spoznala je vrlo rano: 
"Postalo mi je vrlo jasno da ćemo morati mijenjati svoje poslovanje nakon što smo dobili informaciju da je epidemija jaka u Italiji. U početku sam se nekako nadala da će situacija ipak biti lokalizirana u Kini. U našem poslu krizne situacije i neki udari na tržište su normalni pa se obično onda okrećemo nekim drugim tržištima, ali eto, ova situacija je nažalost globalna, svjetska...

Nisam navikla na osjećaj bespomoćnosti

Već samim početkom širenja virusa u Italiji odmah su počeli izlaziti stručni članci o tome koliko će zapravo modni biznis biti pogođen. To vam samo govori o važnosti i utjecaju te grane  gospodarstva i broju ljudi koji se time bavi. Osjećaj da je cijeli svijet stao i da zapravo vi osobno tu ništa ne možete jest jedan osjećaj  bespomoći, a ja na to nisam navikla".
Da sjedi skrštenih ruku i čeka da sve ovo prođe, za Ogi nije bila opcija, prije svega, znala je da mora razgovarati sa svojim suradnicima, a onda se i pokrenuti.

"Bila sam iskrena prema svojem timu, radim s tim ženama godinama i vrlo smo povezane. Mislim da je strah bio prisutan kod svih nas zajedno i bilo ga je bitno podijeliti. Rekla sam da ulazimo u teško razdoblje i da nas čeka velika borba. Mi nismo kratko u ovom poslu i znamo da može biti jako teško i morali smo to jasno iskomunicirati.  U ovakvim situacijama najbitnije se okružiti s ljudima u koje imate povjerenje i onda znate da se ne  borite sami.

Kolekcija koja nosi veselje

Vrlo brzo sam osmislila i stvorila LINK stay@home kolekciju koja je nastala iz želje da ostavim dizajnerski trag u novonastaloj  situaciji. Prije svega to je bila ideja koja mi se javila i nisam ju mogla pustiti. Reakcija naših klijentica me više nego ugodno iznenadila, svakodnevno dobivam poruke kako sam ih razveselila, a to je bio i cilj. Moda je tu da nam uljepša život", priča Ogi čija se kolekcija sastoji od #keepyourdistance majica s kapuljačom, udobnih stay@home hlača; #dinnertime tunika i #goingtothestore haljina s kapuljačom, a svi komadi su napravljeni od prirodnih mateijala udobnih za nositi, a natpisi na odjeći aplicirani su ručno sitotiskom.

"Nije vrijeme od velikih svađa"

Dizajnerica kaže da je država, što se poduzetnika tiče, reagirala dobro i brzo te pohvaljuje nekad inicijativu, sada udrugu Glas poduzetnika no smatra da će se morati promjeniti brzina odlučivanja i država će morati brzo odgovarati na zahtjeve društva.
"Nije vrijeme od velikih svađa. Poduzetnici i veliki i mali hrane ovu državu i državni aparati moraju pokazati respekt prema tome", kaže Ogi te dodaje da će svi oni koji, poput nje, sebe smatraju poduzetnicima, morati dati svoj maksimum da se nađe način ili ideja koja će opstati u ovakvim narušenim tržišnim uvjetima.
"Nisam sklona naslanjanju na državu, volim sama rješavati svoje poslovne probleme ili  izazove i tako se osjećam najsigurnija. Ne predajem se lako i ono što nas sve zajedno čeka jest velika borba", priča modna dizajnerica. 

 

Potrebno je biti brz u prilagodbi

Njezina firma zasad je još uvijek solventna i nada se da će tako i ostati, a smatra da će ovo stanje za sve one koji jesu u modnom biznisu potrajati sigurno cijelu 2020, a vjeruje i 2021. godinu.
"Modni sistem je jako narušen, fashion weekovi se ne mogu održati i sigurno ulazimo u jedno digitalno doba na koje se svi moramo priviknuti. Plan je da osluškujemo što se događa i dajemo dizajnersko rješenje za ono što osjetimo. Potrebno je pratiti sva zbivanja i biti brz u prilagodbi. Jedno je sigurno, tržište će se jako promijeniti. Jednom kada se tržište tako jako uruši, ono se više nikada ne vraća u početno stanje, kaže Ogi Antunac i dodaje kako je ovo razdoblje najteže u njezinoj karijeri:

"Imala sam teških razdoblja u poslu, ja svoju firmu gradim 10 godina i prošla sam kroz vrlo teške i krizne poslovne trenutke. No ovo je zasigurno najteže razdoblje. Ono što svaka osoba koja vodi firmu mora znati da uvijek postoji mogućnost krize. Krizni menadžment je nešto na što svi trebamo biti spremni. Ako nismo, što prije se s time suočiti. Ja sam vječni optimist; znam da će biti teško, ali sigurna sam da ćemo i ovo prebroditi". 

 

Ono što sve nas povezuje su priče. Kako vidimo svijet, što želimo, što nas nasmijava, što nas rastužuje, što nas čini odvažnima i spremnima da se nosimo sa svime što nam sprema ova nevjerojatna slučajnost zvana život. Zato ih i pričamo. Ovo može biti i vaša priča. #vjerujusebe 
 

Posjeti Miss7.24sata.hr