Objavljena je svota koju je Victoria Beckham zaradila prošle godine, koji je sljedeći potez bivše spajsice?
- Victoria Beckham možda je provela značajan dio ovog mjeseca na jahti dostojnoj 'Nasljeđa', ali zaslužila je ljetni odmor
- Čini se da joj je samo nebo granica, jer Victoria Beckham je imala prihod od 112,7 milijuna funti, odnosno, nešto više od 130 milijuna eura
- Što dalje planira Victoria Beckham sa svojim modnim 'carstvom'
Nedavno je objavljeno da je brend Victorije Beckham, bivše spajsice, a danas uspješne poduzetnice, Victoria Beckham Ltd., zabilježio porast prihoda od 26% te uprihodio 112,7 milijuna funti u usporedbi s prethodnom godinom. To možda ne zvuči kao golem iznos, osobno kada se uzme u obzir „mali, neobjavljeni operativni gubitak tijekom razdoblja“, ali to označava značajan preokret i za brend i za Victoriju, koja je uspjela održati „četvrto uzastopno razdoblje visokog dvoznamenkastog rasta“.
No, ovo nije baš cijela priča. Prema nekim izvorima, računi podneseni Registru tvrtki pokazuju da su dioničari ove godine odobrili dodatnih 6,2 milijuna funti kredita (nešto više od 7,1 milijun eura). U prijevodu? Victoria Beckham, brend, koji sada ima 17 godina, okvirno ulazi u novu fazu zrelosti, dok u konačnici još uvijek teži profitabilnosti.
Ovo dolazi u donekle optimalno vrijeme za Victoriju Beckham, koja će ove jeseni biti tema vlastitog dokumentaraca za Netflix. Najavljena prošle godine u kolovozu 2024., serija je, ključno, u fokusu, „s ekskluzivnim pristupom Victoriji, njezinoj obitelji i onima koji su joj najbliži, istražuje njezino vrijeme u globalnoj publici“, izvijestio je Tudum, službena Netflixova stranica za obožavatelje.
Supružnikova ekvivalentna serija na streaming divu, 'Beckham', postigla je jednu od najvećih gledanosti na platformi 2023. godine, što je obećavajuća, ali uglavnom ne iznenađujuća statistika kada pomisliš kako je ovo par koji je veći dio svog odraslog života učinkovito dominirao svijetom sporta, mode, ljepote i slavnih osoba.
Tudumov članak nastavlja: „Nadolazeći dokumentarac obećava bliski i osobni susret s bivšom pop zvijezdom dok žonglira svojim poslovnim i obiteljskim životom“. Ova sposobnost ispreplitanja profesionalnog i privatnog oduvijek je bila izrazito Victorijina.
Na Instagramu, njezina mreža je pažljiva mješavina obitelji i mode, s blagdanskim fotografijama njezine odrasle djece koji udobno sjede uz sjajne reklamne kampanje za Victoria Beckham naočale, koje je lansirala zajedno sa svojom beauty linijom 2019. godine. Zna što njezina publika želi, stoga stavlja fotografije svoje druge polovice u toplesu s ironičnim natpisima, ali im se također ne obraća s visoka niti filtrira „modni žargon“.
Neki dan je, za lansiranje svog najnovijeg proizvoda, Victoria objavila niz videa na Instagramu, od kojih svaki slavi vještinu izrade onoga što je pametno nazvala „ultimativnim 24-satnim suputnikom". Na Instagramu je objavila sljedeći opis: „Svaka Victoria Tote torbica je rad ljubavi, oživljen tijekom 258 minuta od strane 7 stručnih obrtnika - pravi dokaz vještini koja je stvorena da traje".
Kao netko tko je u središtu pažnje više od tri desetljeća - Spice Girls su osnovane 1994. - privlačnost je višegeneracijska, od žena sada u srednjim tridesetima koje su voljele 'Posh', ukrašavajući zidove svojih djevojačkih soba njezinim likom, do direktorica koje znaju da ona zna kako nositi odijelo s hlačama. Velika zarada i uskoro velika hit serija na Netflixu? To je zapravo samo još jedan dan u životu Victorije Beckham.