Novi izgled Facebooka na meti kritika: "Zbog ovog redizajna ću ga napokon zauvijek obrisati..."

Vidi originalni članak
  • Facebook je u svibnju predstavio novi izgled, ali mnogima ta promjena nije baš najbolje legla
  • Dosad je postojala mogućnost povratka na staru verziju, ali u rujnu baš svi prelaze na novi izgled
  • Reakcije su uglavnom negativne, neki prijete da će obrisati račun, a mnogi su jednostavno - nezadovoljni

Vjerojatno si unatrag tri mjeseca primijetila promjene u izgledu ove popularne društvene mreže. Još u svibnju Facebook je predstavio novi izgled na svim svojim platformama - desktopu, mobilnoj verziji i aplikaciji. Mnoge korisnike iznenadile su nagle promjene koje su izravno utjecale na korisničko iskustvo. 

Tako i tvoj omiljeni portal miss7 sada izgleda drukčije te se uspješno prilagođava novim trendovima i zahtjevima jedne od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu. No, pošto je miss7 uvijek prije svega orijentiran prema svojim vjernim čitateljicama, ne možemo zanemariti da su naše brojne missice nezadovoljne vizualnim promjenama koje je servirao Facebook.

Na vrhu stranice nema više plave trake, ikone i izbornici su veći, Facebook priče su dobile na važnosti u prezentaciji, a vidljive su i razne geometrijske promjene, koje korisnicima baš i nisu najbolje legle.

Međutim, Facebook je korisnicima ostavio opciju da i dalje koriste staru verziju, što je većina bez razmišljanja prihvatila. Tri mjeseca kasnije, vrijeme testiranja i prilagodbe je isteklo pa će od početka rujna svi korisnici morati koristiti novi izgled Facebooka.

Kakvi su tvoji dojmovi? Jesi li odmah prihvatila novi izgled ili se ne želiš tako lako odreći starog? Ako ti se ne sviđa novi izgleda Fejsa, ne brini, nisi jedina. Naime, redizajn je naišao na brojne kritike korisnika, mnogi se žale na novi izgled, a neki čak idu toliko daleko da najavljuju da će prestati koristiti Facebook, obrisati aplikaciju i deaktivirati korisnički račun.

Na Twitteru su mnogi jako razočarani i najavljuju oproštaj od ove društvene mreže. 

Na Facebooku su vjerojatno očekivali da će korisnicima trebati nešto vremena da se priviknu na novi izgled, no zasigurno nisu očekivali ovakav otpor. Iako internetski korisnici uglavnom nikad ne vole promjene, pogotovo veće vizualne zahvate, jer ih to baca iz njihove uobičajene rutine, obično treba kraće vrijeme da se prilagode promjenama. Facebook je svojim korisnicima dao tri mjeseca prilagodbe, a sad je vrijeme da se svi prebace na novi izgled. Jesi li i ti prešla na novi izgled ili se još ne daš?

 

 

Posjeti Miss7.24sata.hr