“Nova igra. Tvoja pravila.” Evo što sve donosi najinspirativnija jesen u Arena Centru
- Arena Centar ove jeseni lansira kampanju „Nova igra. Tvoja pravila.”, koja spaja modu, sport i gastronomiju te poziva na autentičnost, hrabrost i slavlje malih pobjeda, uz kobalt-plavu boju kao simbol vitalnosti i stila
- Kampanja, realizirana u suradnji s renomiranim fotografom Tibijem Clencijem i međunarodnim agencijama, potvrđuje poziciju Arena Centra kao urbane arene za život, kreativnost i zajedništvo
- Poseban naglasak stavljen je na event u centru s interaktivnom zonom i nagradnom igrom, gdje posjetitelji mogu doživjeti cijeli koncept kroz modu, sport i gastro trenutke
Arena Centar ove jeseni donosi svježu energiju i novi život uz kampanju pod nazivom “Nova igra. Tvoja pravila.” Ovaj dinamični koncept poziva na hrabrost, autentičnost i slavlje malih, ali važnih pobjeda, donoseći kobalt-plavu boju kao snažan vizualni znak, simbol vitalnosti, pokreta i stila.
“Nova igra, tvoja pravila” nije samo još jedna sezonska kampanja ili najava novih modnih kolekcija, već poziv na aktivan i inspirativan pristup životu u kojem svatko može biti pobjednik vlastitih izbora i izazova. Motivi vode, energije i snage prožimaju cijeli koncept, ističući važnost pokreta, optimizma i kreativnosti u svakodnevici.
Jesenska kampanja predstavlja ponudu Arena Centra spajajući modu, sport i gastronomiju kroz prepoznatljive tematske poruke: “Back to Fearless Fashion”, “Back to Your Personal Best”, “Back to Victorious Moments” i “Back to the Taste of Victory”, poruke koje slave autentičnost, samopouzdanje i strast.
Arena Centar tako dodatno potvrđuje da je više od premium shopping destinacije - prava urbana arena za život, kreativnost i zajedništvo.
Posebnu dimenziju kampanji daje suradnja s renomiranim modnim fotografom Tibijem Clencijem, uz podršku britanske agencije AL Marketing Communications te hrvatske Pink Moon kreativne agencije, poznatom po svom emotivnom i sofisticiranom vizualnom rukopisu te bogatom iskustvu u radu sa svjetski poznatim brendovima. Snimanja kampanje su realizirana na autentičnim, vanjskim lokacijama, što dodatno doprinosi suvremenosti i snažnim porukama vizuala čiji je fashion couture vibe neprikosnoven.
Kreativni koncept grupacije NEPI Rockcastle, vodećeg vlasnika i upravitelja trgovačkih centara u srednjoj i istočnoj Europi, uspješno je lansiran u četiri zemlje i sedam premium lifestyle centara. S novom kampanjom u Arena Centru, mreža se širi na pet zemalja i osam centara. Grupacija upravlja portfeljem vrijednim više od 8 milijardi eura, koji obuhvaća 60 nekretnina u osam zemalja regije.
Event u Arena Centru
Da sve ne ostaje samo na riječima i slikama, Arena Centar predstavlja i dinamičan event “Nova igra. Tvoja pravila.” Aktivacija koja donosi jedinstvenu priliku za posjetitelje da iskuse inovativni jesenski koncept kroz interaktivnu kobalt-plavu zonu bogatu modnim, sportskim i gastronomskim trenucima. Na event zoni će posjetitelji moći sudjelovati u Treasure hunt igri putem loyalty aplikacije “Arena SPOT” te imati priliku za osvajanje vrijednih nagrada.
Ukratko, najbolji trenuci tek dolaze, a “Nova igra” je već u tijeku i poziva sve da igraju hrabro, budu autentični i pokažu svoj stil.