Lesnina XXXL Jankomir u novom izdanju
Ovakav, drugačiji način prezentacije namještajnog asortimana i opreme za dom, posjetiteljima će olakšati odabir pravog komada namještaja, inspirirati ih i potaknuti na kreativno uređenje doma.
„Prilikom uređenja ambijenata prioritet nam je bio stvoriti topli dom, što smo, nadam se uspjeli! Kombinirali smo razne boje za zidove, tapete i mnoštvo detalja uz klasične regale i garniture. U prezentacijske dnevne boravke smjestili smo različite komade namještaja od polica, komoda, stolića, vitrina pa sve do fotelja i trosjeda čime smo željeli pokazati svu širinu mogućnosti koje su kupcima na raspolaganju u Lesnini“, kazala je ovom prilikom Nives Božić, glavna dizajnerica interijera Lesnine Hrvatska.
Lesnina je poznata po stručnom savjetovanju za svoje kupce! Stručni djelatnici Lesnine i nadalje će svim kupcima biti na raspolaganju za svaku sugestiju jer se kroz razgovor s kupcima pronalaze najbolje rješenja. Idealan razmaka između radnih ploča, pozicioniranje elemenata, radna visine kuhinje,...standardni su dio individualnog koncepta planiranja i izrađivanja kuhinja prama željama kupaca koje njeguje Lesnina, napominje Leo Palada, product manager Lesnine Hrvatska.
Najmodernije kuhinje izrađuju se od novih glatkih materijala visoke kvalitete. Do nedavno su u trendu bile lakirane kuhinje u visokom sjaju, danas su sve popularnije mat kuhinje, lak je zamijenio foliju, a kod boja prevladavaju zemljane boje i boja drveta. Visokom tehnologijom lako se postiže imitacija prirodnih materijala kao što su kamen, drvo, beton…. a upravo su ti materijali (ili izgledi dekora) danas sve više u trendu, naglašava Palada.
Trendovi u uređenju interijera
Ono što je u posljednje vrijeme bilo osobito popularno, a zasigurno će nas pratiti i u idućoj godini su industrijski i skandinavski stil, te geometrija, ističe Mirjana Mikulec, dizajnerica interijera i dugogodišnja stručna suradnica Lesnine.
„Upravo će industrijski stil obilježiti najveći broj interijera i komada namještaja u nadolazećoj godini. Sam po sebi, nastao je kao svojevrstan odgovor na nježne, svijetle i romantične prostore. Hladan, taman i kao da je zapeo u nekim desetljećima s početka i sredine prošlog stoljeća. Drveni, masivni, metalni i oni koji izgledaju pomalo „dotrajalo“ , to su osnovne karakteristike namještaja ovog stila“, kazala je Mikulec. Do izražaja u narednoj godini doći će i geometrija. Mnoštvo trokuta, kvadrata, pruga, uzoraka i raznih drugih oblika posebno su popularni u kombinaciji s navedenim stilovima“, zaključila je Mikulec.
Novi brendovi za veću i povoljniju ponudu
Lesnina Hrvatska d.o.o. od nedavno je postala dio GIGA XXXL nabavne grupacije. U narednom periodu uz ekskluzivne vlastite marke Dieter Knoll collection, Ambiente, Home'in, Voleo, Livano, Sadena, koji objedinjuju široki spektar ponude kuhinja, spavaćeg dijela, dnevnih soba, kupaonica i ostalog namještaja i popratnog asortimana artikala za kućanstvo, Lesnina će ponuditi još više.
„Postavši dio GIGA XXXL nabavne grupacije dobili smo priliku uvesti nove brendove, najnovije trendove i mogućnost da nove proizvode nabavljamo po povoljnijim cijenama, što će se u konačnici odraziti i na maloprodajne cijene koje će za određene proizvode od sada biti povoljnije“, istaknuo je Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine Hrvatska.
Krajem ove godine Lesnina Hrvatska pokreće i internet trgovinu, pa će kupovina namještaja biti još jednostavnija i brža.
Kućni sajam u Lesnini
Lesnina Jankomir od 23. do 25.10.2015. postaje središnje mjesto susreta mnogih proizvođača proizvoda zastupljenih u Lesnini i kupaca. Na prvom „Kućnom sajmu“ moći će se vidjeti, a i kupiti svi noviteti uz minimalno 10% popusta na sav asortiman, dok će za pojedine nove brendove promotivni popusti biti i do 50%. Pozivamo sve građane da iskoriste ovu priliku za upoznavanje novih trendova i povoljniju kupovinu, i svakako posjete prvi „Kućni sajam“, kazao je Mandić.
Više slika pogledaj u galeriji...