Koji kralj! Fotograf je zamijenio muške i ženske uloge u reklamama iz 1950-ih godina, a rezultat je impresivan
- Jednog Dana zahvlanosti, 31- godišnji fotograf Eli Rezkallah iz Libanona sjedio je za stolom i čuo svoje rođake kako pričaju da žene moraju bolje obavljati svoje zadaće poput pranja rublja i kuhanja
- To ga je inspiriralo da pronađe magazine iz 40-ih, 50-ih i 60-ih godina 20. stoljeća te ih rekreira tako što će zamijeniti muške i ženske uloge
- Izjavio je: ''Znam da ne razmišljaju svi poput mojih rođaka no mene je iznenadilo da takvo mišljenje i dalje postoji. Ovo sam napravio kako bi osjetili vlastite seksističke misli.''
Madi fotograf Eli Rezkallah napravio je seriju reklama nazvanih 'Paralelni svemir' koje pokazuju promjene koje su se dogodile u društvu u posljednjih pedesetak godina. Cilj ovih rekreacija je bio micanje stereotipa da su žene te koje se moraju brinuti za cijelo kućanstvo. Naime, takvo mišljenje je bilo uvriježeno kod njegovih rođaka pa je on odlučio pronaći stare reklame i ponovno ih napraviti, ali s današnjim pogledom na žene i muškarce.
Reklama za kravatu
Reklama koje je ugledala svjetlo dana 1951. godine imala je slogan 'Muški svijet' te je na dnu reklame napisano - 'samo za muškarce'. Svojom reklamom su dali do znanja da se kravate prodaju za prave muškarce koji imaju moć te su također podsjetili svoju publiku da čak i žene vole što se kravate smatraju muški svijetom. Nevjerojatno se puno puta spominje muški svijet. Eli je u svojoj verziji stavio ženu u glavnu ulogu te je umjesto muški svijet napisan ženski svijet.
Reklama za kavu
U ovoj seksističkoj reklami muškarac se pravi da lupa po stražnjici ženu koja leži preko njegovih koljena jer mu nije dala svježu kavu te tako pokazuje svoju superiornost. Ova reklama je jedna od kontroverznijih ikad prikazanih. Fotograf je i tu zamijenio uloge premda ni u ovom izdanju ne izgleda kao reklama koja bi trebala biti prikazana.
Reklama za pivo
Još jedna reklama u kojoj je ženi namijenjena uloga kuharice (ili konobarice). Žena stoji pored svog supruga žalosna što joj je ručak zagorio, a on joj govori ''Ne brini draga, barem ti pivo nije zagorjelo!''. Muškarac je prikazan u crnom odijelu i odaje dojam poslovnog čovjeka, a žena kao domaćica koja ga je dočekala sam večerom (neuspješnom) i njegovim omiljenim pićem. Izgleda da se ovom reklamom željelo reći kako se od muškaraca očekuje da piju pivo, a prema ženama se odnose kao prema svojim sluškinjama. U obrnutom izdanju mnogim muškarcima se ova reklama ne bi svidjela.
Reklama za lanac restorana brze hrane
Uz slogan 'Žene ne napuštaju kuhinju' nalazi se slika žene naslonjene na sudoper kako kroz prozor gleda supruga koji se igra s djetetom. Ispod slogana piše: 'Svi znamo da je ženama mjesto kod kuće kuhajući svom čovjeku ukusno jelo. Ali ako i dalje uživaš u momačkom životu i nemaš mladu damu koja te čeka kod kuće, dođi u Hardee's na neuredno i brzo pripremljenu hranu'. Zanimljivo bi bilo vidjeti reakcije ako bi bila prikazana reklama s obrnutim ulogama kao što je Eli Rezkallah prikazao.
Reklama za hlače
Reklama iz 1962. godine za hlače brenda Mr.Leggs pants u kojoj se vide noge muškarca, a na podu tepih s glavom žene, na kojoj stoji muškarčeva noga. I sama za sebe slika je grozna, no prati ju i užasan tekst: 'Iako je bila tigrica, naš junak nije trebao ispaliti niti jedan metak kako bi je oborio na pod. Nakon jednog pogleda na njegove Mr. Leggs hlače bila je spremna da pređe preko nje. Taj plemeniti stil sigurno smiruje divljačka srca. Ako želite tepih poput ovoga, nabavite par ovih hlača. ...''. Ova reklama ostavlja stvarno bez komentara, a ni sa ženom u glavnoj ulozi nam ne izgleda prihvatljivo.
Reklama za usisivač
Reklama za Hoover usisivač prikazuje božićno jutro kakvo, navodno, žene priželjkuju. Na reklami žena leži uz usisivač koji ima ukrasnu mašnu na sebi i čita čestitku, a slogan reklame je 'Božićno jutro bit će sretnije uz Hoover usisivač''. Nekako sumnjamo da je ženama u to doba novi usisivač bio jedini predmet želja. i mislimo da reklama kakvu ju je prikazao fotograf Eli ne bi imala dobar odjek u javnosti.